۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۵۲۴۲۲
امام جمعه کلیبر:

هدف دشمن از جنگ تحمیلی، مقابله با نفوذ انقلاب در منطقه بود

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در جنگ ظاهرا صدام به ایران حمله کرد، ولی در اصل استکبار در مقابل انقلاب قرار گرفت، گفت: این رویارویی با هدف بی تأثیر کردن انقلاب ایران در دیگر کشورها و منع از صدور آن صورت گرفت.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سید حسن موسوی، امام جمعه کلیبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه در جنگ ظاهرا صدام به ایران حمله کرده بود ولی در اصل دنیای کفر و استکبار در مقابل انقلاب قرار گرفته بود، گفت: این رویارویی با هدف بی تأثیر کردن انقلاب ایران در دیگر کشورها و منع از صدور آن صورت گرفت.

وی با اشاره به رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ولی به برکت جانفشانی های رزمندگان و هدایت های حضرت امام خمینی(ره) توانستیم در مقابل بیش از 12 لشکر سازماندهی شده دشمن بایستیم و مقاومت کنیم و مقاومت اسلامی را به منطقه بیاموزیم.

امام جمعه کلیبر خاطرنشان کرد: اهمیت دفاع مقدس را لمس کردیم و دیدیم که دفاع در مقابل دشمنان و بدخواهان و دفاع برای حق و دین کمک خداوند را به همراه دارد چرا که با وجود دشمنی تا دندان مسلح عنایت خدواند شامل حال رزمندگان شد و وجبی از خاک پاک ایران اسلامی در چنگ دشمن باقی نماند.

وی با تجلیل از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به مسؤولان، توصیه کرد: باید ایام دفاع مقدس را غنیمت بدانیم و از ایثارگریهای رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا تجلیل کنیم، چرا که اگر دفاع جانانه آنها نبود معلوم نبود چه بر سر کشور خواهد آمد و دشمن چه بر سر این ملت می آورد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برخی از کسانی که امروز دم از دوستی با آمریکا می زنند، ابراز داشت: بدانید توبه گرگ مرگ است و آمریکا نه تنها با ایران بلکه صلاحیت دوستی با هیچ کشوری را ندارد، آمریکا کشوری است که در نهایت جنایتکاری ملتها را به خاک و خون می کشد.

وی با بیان اینکه همه جنایتکاران دنیا اعم از اسرائیل، داعش، وهابی، سلفی، آل سعود و آل خلیفه دست پرورده آمریکا هستند و اینها به خاطر منافع ناچیز دنیوی خود هر جنایتی را مرتکب می شوند، تصریح کرد: دست دوستی دادن به چنین کشوری و اعتماد به آن حماقت و ساده اندیشی است.

امام جمعه کلیبر با تأکید بر تداوم حرکت در مسیر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و ارزشهای آن باید الگوی امروز حرکت ما باشد و مقاومت که درس بزرگ آن روزها بود باید با قدرت تداوم یابد، دشمن را با همین مقاومت است که می توان شکست داد و از منطقه دور کرد./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات