۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۵۲۴۳۸
مسؤول شورای علمی و برنامه ریزی سفیران هدایت:

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

حجت الاسلام ترسلی ابراز داشت: اگر رزمندگان ایثارگری نمی کردند و نمی رفتند در سوریه، شام و عراق با داعش بجنگند، امروز داعش در داخل ایران مشکل آفرین بود؛ ولی به لطف پروردگار ما دشمن را از سرزمین خودمان دور کردیم.
مدافعان حرم

حجت الاسلام محمد ترسلی، مسؤول شورای علمی و برنامه ریزی حوزه‌های علمیه سفیران هدایت در گفت‌ و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه بیشترین ضربه ای که دشمن از نظام خورده است از راه مقاومت بوده است، ابراز کرد: مقاومتی که بر اساس اخلاص و توجه به خدا شکل گرفته است و افرادی خون خود را در راه خدا دادند و اگر عزتی و لطف الهی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است در سایه هشت سال دفاع مقدس ایثار جانبازان و خانواده های شهدا بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان سعی داشتند که با استفاده از الگوی انقلاب اسلامی، مشابه سازی کنند و نیروهایی هم تربیت کردند، ولی چون اخلاص نیست و  مسیر، مسیر باطل است موفق نیستند، متاسفانه مشاهده می شود برخی در داخل کشور می خواهند  این روحیه ایثارطلبی و اخلاص و تلاش در راه خدا را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام ترسلی با بیان اینکه اسلحه‌ای که ما با آن در مقابل دشمن ایستاده‌ایم، همین توجه به خدا و از خودگذشتگی در راه خدا است، بیان کرد: روحیه جهادی کشور را نجات داده و باعث شد در میدان های نبرد با سربلندی و پیروزی بیرون بیاییم.

وی با اشاره به اینکه  هدف اصلی و نهایی ضربه زدن به ایران است، تصریح کرد: دشمن ما را هدف گرفته است منتهی اگر ما دشمن را  در زمین خودش درگیر نکنیم مجبور هستیم در خانه خود با آنها درگیر شویم.

حجت الاسلام ترسلی ادامه داد: اگر بچه های ما ایثار گری نمی کردند و نمی رفتند در سوریه، شام و عراق با داعش بجنگند، امروز داعش در داخل ایران مشکل آفرین بود؛ ولی به لطف پروردگار ما دشمن را از سرزمین خودمان دور کردیم.

وی افزود: اگر هزینه ای در این راه کرده ایم، این هزینه در راه دفاع از کشور خودمان است و امنیت خودمان سر می گیرد، این روزها متأسفانه کشورهای اطراف ما درگیر بحران های امنیتی هستند.

حجت الاسلام ترسلی تصریح کرد: این کشور با این گستردگی و اقوام مختلف و با جریان‌های متفاوت سیاسی و فرهنگی؛ با امنیت و صداقت به رشد خود ادامه می دهد، این ثمره عنایت امام زمان(عج) و اخلاص شخص رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: در کشور ما همچنین انسان های متدینی هستند که واقعاً به خاطر دین خدا بذل جان و مال می کنند هم از خودگذشتگی به برکت آن‌ها است که این کشور در این امنیت است؛ بنابراین مردم باید قدر این نعمت را بدانند و ارزش این نعمت را باید درک کنند که واقعاً اگر امنیت نباشد همه چیز در مخاطره است.

حجت الاسلام ترسلی با بیان اینکه دشمن اگر بتواند امنیت کشور را از بین ببرد، شک نکنید از هر ابزاری استفاده می کند، ابراز داشت: به لطف پروردگار دشمن نتوانسته است امنیت را از کشور ما بگیرد، که این را باید مدیون خون شهدا، جانبازان و فداکارانی که در بیرون مرزها برای دفاع از عقیده‌شان، اسلامشان، قرآن‌شان و تشیع دفاع می‌کنند، بدانیم.

وی در پایان گفت: امروز نباید در زمین دشمن بازی کرد، امروز دشمن روی روحانیت، مرجعیت، رهبری برای تضعیفشان سرمایه گذاری می کنند و برخی از نیروهای داخلی هم بی توجه گاهی حرف دشمن را تکرار می کنند، بنابراین هیچ چیز بیشتر از تضعیف رهبر معظم، روحانیت، مرجعیت آمریکا و دشمنان را خوشحال نمی کند، پس کاری نکنند که دشمن خوشحال شود./875/ت303/س

ارسال نظرات