۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۵۲۴۶۵
حجت الاسلام رسایی:

توصیه رهبری به احمدی نژاد راه فتنه انگیزی را مسدود کرد

حجت الاسلام رسایی با اشاره به نصیحت رهبر انقلاب به احمدی‌نژاد مبنی بر عدم حضور در انتخابات، گفت: بر توصیه دلسوزانه به آقای احمدی نژاد برای عدم حضور در انتخابات و پذیرش این موضوع از سوی احمدی نژاد راه فتنه انگیزی جماعتی در ماه های آینده را مسدود کرد.
حجت الاسلام رسایی

حجت الاسلام حمید رسایی، مدیر مسؤول هفته‌نامه 9 دی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دوشنبه پنجم مهرماه در درس خارج، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خاج مبنی بر توصیه دلسوزانه به آقای احمدی نژاد برای عدم حضور در انتخابات و پذیرش این موضوع از سوی احمدی نژاد راه فتنه انگیزی جماعتی در ماه های آینده را مسدود کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نهم در ادامه افزود: قطعا حضور احمدی نژاد موجب دوقطبی شدن انتخابات و حتی احتمال ایجاد فتنه ای مانند فتنه سال 88 البته در مقطع زمانی قبل از انتخابات و جود داشت و همین سبب شد تا رهبری انقلاب با این توصیه دلسوزانه جلوی چنین شیطنتی را بگیرند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به خطرات دو قطبی شدن کشور اظهار کرد: عده ای آرزوی دو قطبی شدن فضای اتخابات را داشتند چون که با دو قطبی شدن فضای انتخابات، قطعا برخی واقعیت های چهار سال اخیر پنهان می ماند و جریانی که با هزار وعده و ذبح کردن برخی از دستآوردها باید پاسخگو باشد، به حاشیه می رفت.

نصیحت رهبر انقلاب برای ایجاد وحدت در میان یک جریان سیاسی نبوده است

حجت الاسلام رسایی با بیان این که تصمیمات رهبر انقلاب و توصیه های ایشان از باب سیاست بازی نیست، تصریح کرد: تاکید رهبر انقلاب در خصوص لزوم حفظ وحدت در نیروهای انقلاب، ناظر به مباحثی بود که در روزهای اخیر بین نیروهای انقلاب و دلسوز رخ داده بود و نباید آن را در راستای ایجاد وحدت در بین نیروهای یک جریان سیاسی برای یک تصمیم انتخاباتی تلقی کرد.

وی ادامه داد: طبیعی است که در شرایط کنونی هرکسی دلسوز انقلاب اسلامی است، نمی‌خواهد این شرایط ادامه پیدا کند، بنابراین به صورت طبیعی جریانات انقلابی باید به این جمع بندی برسند تا نیرویی که شاخصه‌ها و ویژگی‌های مدیر انقلابی را در مقام عمل دارد، سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نهم پیرامون استقبال رسانه های دولتی و جریان اصلاحات و رسانه های بیگانه از خبر توصیه رهبری به عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: به عقیده بنده و بر اساس عملکرد رییس دولت یازدهم، آقای روحانی شاخصه های لازم برای حضور در انتخابات را ندارد بنابر این شاید ایشان به دلیل احتمال رد صلاحیت در انتخابات شرکت نکند.

حجت الاسلام رسایی تصریح کرد: حرف ما به اشخاص و جریانات رسانه‌ای که امروز با شادی و پایکوبی از عدم حضور احمدی نژاد استقبال کردند این است که اگر آقای روحانی هم به دلیل احتمال رد صلاحیت، در انتخابات شرکت نکرد، ساختار نظام را متهم نکنند و رفتار امروزشان را به یاد بیاورند./1304/ت302/ج

ارسال نظرات