۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۵۲۵۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بسیج پرچمدار پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان بسیج را سرباز میدانهای مورد نیاز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تشکل بسیج پرچمدار پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در نشست با استادیاران طرح شجره طیبه صالحین لرستان تحقق اقتصاد مقاومتی را لازمه شکوفایی اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به مطالبات رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت: تحقق این مهم نیازمند مدیریت جهادی و تفکر بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: بسیج سرباز میدانهای مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه تشکل بسیجی پرچمدار پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت عظیم باید در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا و درخت پرثمری یاد کرد که پاسخگوی نیازهای اساسی جامعه است.

وی روحیه اخلاص، فداکاری، جهاد، انقلابی گری و صداقت در کار را از ویژگیهای بسیجیان دانست و گفت: برای تحقق اهداف انقلاب باید توانمندیهای بسیجیان تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش استادیاران و سرمربیان طرح صالحین در زمینه توانمندسازی بسیجیان، عنوان کرد: استادیاران باید در جهت توانمندسازی معنوی، فرهنگی، دینی، انقلابی و سیاسی بسیجیان تلاش کنند.

وی تصریح کرد: از امکانات مادی و معنوی سپاه در طرح شجره طیبه صالحین اظهار کرد: از این امکانات باید در جهت تقویت توانمندیها بهره برد./202/9459/ب1

ارسال نظرات