۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۵۲۵۷۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس جنگ احزاب علیه انقلاب بود

حجت الاسلام حاجی زاده جمهوری اسلامی را در جنگ تحمیلی تنها در برابر دنیا و تمام ابرقدرتها خواند و گفت: اگر چه در ظاهر طرف جنگ با رژیم بعثی عراق بود، اما در باطن همه اینها مانند جنگ احزاب با هم در مقابل اسلام و جمهوری اسلامی متحد و متفق بودند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای مجیدآباد هوراند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی که از جان خود گذشتند، اظهار داشت: هر چقدر از این بزرگواران تجلیل کنیم، باز هم کم و ناچیز است.

وی ادامه داد: در طول دفاع مقدس چه در داخل و چه در خارج، چه در دولت و چه در بین مردم سره از ناسره مشخص شد و آن کسانی که مرد میدان بودند، در عرصه دفاع مقدس حضور یافتند و کسانی که ناسره بودند، از میدان فرار کردند، دفاع مقدس امتحان بزرگی برای امت اسلامی ایران بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی جمهوری اسلامی را در جنگ تحمیلی تنها در برابر دنیا و تمام ابرقدرتها خواند و ابراز داشت: اگر چه در ظاهر طرف جنگ با رژیم بعثی عراق بود، اما در باطن همه اینها مانند جنگ احزاب با هم در مقابل اسلام و جمهوری اسلامی متحد و متفق بودند.

وی با بیان اینکه امیرمؤمنان علی(ع) و پیامبر(ص) در مقابل احزاب قرار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) جنگ را به بهترین وجه مدیریت و فرماندهی کرد، مردم بهترین مجاهدت و همراهی را کردند و همه چیز خود را در طبق اخلاص قرار دادند، در طول هشت سال دفاع مقدس مملکت ما بیمه شد و امنیت امروز مرهون دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه اهر تصریح کرد: ما باید روزهای سخت و دلاوری های دلیرمردان جنگ را هرگز از یاد نبریم، مردان بی ادعای جنگ نعمتهای بزرگی بودند که ما را بیمه کردند و یا به تعبیر بهتر، ما در طول دوران دفاع مقدس ساخته شدیم چون اگر با مشکلات رو به رو نمی شدیم، کشور ما شکوفا نمی شد.

وی با اشاره به توانمندیهای تسلحیانی امروز ایران، خاطرنشان کرد: تمام تجهیزات نظامی و موشکی که دشمنان ما را هراسان کرده است، همه از برکت دفاع مقدس است، هوشیاری حضرت امام و امروز خلف صالح آن بزرگوار حضرت آیت الله خامنه ای موجب اقتدار و امنیت ایران اسلامی شده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز تمام نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی به ویژه بسیج دارای اقتداری هستند که همه در رکاب رهبری معظم انقلاب و سربازان فداکار ولایت شکل گرفته است، رهبر انقلاب در جمع سپاهیان فرمودند که سپاه ما سنگر مستحکم نظام و انقلاب است.

وی با تأکید بر حفظ و صیانت از فرهنگ دینی و ایمان ملت در برابر توطئه های فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما از نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج هراسان هستند، امروز جامعه اسلامی با این اقتدار هیچگونه حزن و خوفی ندارد به شرط آن که فرهنگ و دین و ایمان خود را حفظ کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده ابراز داشت: امروز در عرصه های سیاسی، فرهنگی به ویژه در عرصه اقتصاد به نوعی مبارزه و جهاد ادامه دارد، با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نام سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تعیین کرده اند، لازم است در این عرصه هم مثل زمان دفاع مقدس دولت و ملت دست در دست هم، متحد و متفق دشمن را مأیوس کنیم./203/854/ب1

ارسال نظرات