۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۵۲۷۲۲
رییس کمیته راویان ستاد راهیان نور کشور:

دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشورا است

رییس کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور دفاع مقدس را برگرفته از حماسه عاشورا دانست و گفت: به برکت فرهنگ عاشورایی توانستیم در مسیر ارزنده ای قرار گیریم و از این مسیر والا بهره گیری کنیم.
امیرسرتیپ دربندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امیرسرتیپ غلامحسین دربندی، رییس کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز در یادواره بیست و چهار شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) آمل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس پر از انسانیت و اخلاق است که رزمندگان ما مجاهدتهای ارزشمند و گرانقدری صورت دادند.

وی تصریح کرد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از مکتب اهل بیت معصومین(ع) در مسیر والایی قرار گرفته و توانستند حماسه آفرینی های ارزنده ای انجام دهند.

دربندی اظهار داشت: شهدای ما درس استقامت، مقاومت و پایداری را از خاندان عصمت و طهارت آموختند و توانستند در مسیر نیکی ها قرار گرفته و زمینه ساز افتخارات والایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

رییس کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور دفاع مقدس را برگرفته از حماسه عاشورا دانست و تصریح کرد: به برکت فرهنگ عاشورایی توانستیم در مسیر ارزنده ای قرار گیریم و از این مسیر والا بهره گیری کنیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در مسیری ارزشمند و متعالی قرار دارد که دفاع مقدس زمینه ساز ماندگاری آن شده است که رزمندگان ما با اخلاص در برابر دنیای کفر قرار گرفته و ایستادگی کردند.

دربندی تصریح کرد: ایادی استکباری همواره به دنبال دشمنی هستند که امروز در منطقه خاورمیانه جنگهای نیابتی به راه انداختند و گروههای تکفیری را برای تحقق اهداف خود ایجاد کردند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایادی استکباری همواره در مسیر باطل قرار داشته و هیچ زمانی در مسیر حق نبودند که رفتار آنها همراه با نقض حقوق بشر بوده است.

دربندی ادامه داد: نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس با اسرای عراقی خود برخوردی خوب و شایسته داشتند که بسیاری از آنان در کشورمان پناهنده شدند.

رییس کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان داشت: شهدا درس مجاهدت و ایستادگی را به ما آموختند که وظیفه داریم ادامه دهنده راه والای این عزیزان بوده و سیره نورانی شان را چراغ راه خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما در برابر پشتیبانی دهها کشور جهان ایستادگی کرده و با مدرن ترین تجهیزات آنان به مقابله پرداختند و حماسه آفریدند.

گفتنی است، شهرستان آمل 1043 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش و به واسطه حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 از شهر آمل و مردم فداکار آن قدردانی کردند./1314/202/ب2

ارسال نظرات