۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۵۲۷۴۳
رزمنده دوران دفاع مقدس:

آرمان‌های انقلاب با مدیریت جهادی حفظ می‌شود

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را با ایثار و مدیریت جهادی امکان‌پذیر خواند و گفت: رسیدن به آرمان ها فقط با ایثار، ازخود گذشتگی و با مدیریت جهادی امکان پذیر است.
فرهنگ ایثار و شهادت

رحیمی از رزمنده گان لشگر عاشورا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه فرمانده اصلی جنگ با روحانیون بوده است، ابراز داشت: نقطه بارزی که در جنگ داشتیم بحث اعتقادمان بود که نشات گرفته از روحانیت بود با تلاش آن ها بود که بچه ها معنوی بار می آمدند و می توانستند این حماسه ها را بیافرینند به نظرم روحانیت نقش اصلی را در جنگ داشتند.

وی ادامه داد: آنهایی که برای دفاع مقدس از نگاه دینی و دفاعی و واجب شرعی نگاه نکنند، طبیعتاً از زاویه دیگری نگاه می کنند با گذشت زمان از یادها می رود.

رحیمی افزود: دشمنان بیشتر تلاششان بر این است که بتوانند مقدساتی که در دفاع مقدس بود را از یاد نسل جدید ببرند تا بتوانند برای آینده این نظام و کشور فکرهایی که دارند آنها را عملیاتی کنند و به اهداف خودشان برسند.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شاید افرادی هم باشند که دانسته یا نادانسته در ارکان نظام هم باشند که از این زاویه نگاه می کنند، بحث نفوذ دشمن پیش می آید که می گویند با بی تفاوتی به این موضوعات با گذشت زمان فرهنگ ایثار و شهادت از یاد مردم خواهد رفت.

 وی اظهار داشت: اصلی ترین مساله دشمنانی هستند که می خواهند آن روحیه معنوی مردمی که آن زمان بود را از یاد ببرند، که اگر این حالت پیش بیاید و مردم آن روحیه ها را نداشته باشند و آن تاریخ را در ذهنشان نداشته باشند، نمی توانند در مقابل حوادث مقاومت کنند.

رحیمی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب گفت: فرمایشات ایشان همیشه در این هست که باید مدیریت جهادی و فکر جهادی در جامعه حاکم باشد که سرلوحه مدیریت جهادی هم ایثار هست.

 رزمنده دفاع مقدس در پایان اظهار داشت: در روایتی داریم مومنی که چند بهره می برد بیشتر بهره می دهد این همان مدیریت جهادی است اگر این مدیریت در جامعه حاکم باشد قطعاً جامعه به آن آرمان های عالیش می رسد، ولی اگر نباشد طبیعتاً همه به این فکر باشند که در روزه مرگی بیفتند که این با آرمان ها جمع نمی‌شود، رسیدن به آرمان ها فقط با ایثار، ازخود گذشتگی و با مدیریت جهادی امکان پذیر است./875/ت303/س

ارسال نظرات