۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۵۲۸۰۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

سربازی مکتب توحید وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر کشورها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ایران تنها کشوری است که نیروهای مسلح آن در مقابل قرآن رژه می روند و سرباز مکتب توحید هستند.
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان آذربایجان غربی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا با تسلیت ماه محرم و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: ایران تنها کشوری  است که نیروهای مسلح آن در مقابل قرآن رژه می روند و سرباز مکتب توحید هستند.

وی افزود: در کشور جمهوری اسلامی ایران همه نیروهای مسلح بر اساس تقوا و توحید الهی حرکت می کنند.

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: در هفته های گذشته دشمن درصدد ایجاد ناامنی در کشور بود که خوشبختانه به لطف خدا و با تلاش نیروهای نسلح و امنیتی ناکام مانده اند.

سعادت افزود: دشمن بنا دارد در ایام محرم شیطنت ایجاد کند البته به امید خدا و در سایه تلاش های نیروی های مسلح در مسیر تداوم امنیت موفق خواهیم شد.

سردار ناصر اصلانی، فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت های ناجای استان در یک سال اخیر، اظهار داشت: کسب بیش از چندین رتبه اول، 19 رتبه برتر کشوری و کسب رتبه دوم تشدید مبارزه با سرقت از جمله کارهای شاخص ناجا در استان است.

وی کاهش 12 درصدی سرقتها، کاهش 7 درصدی جرایم اخلاقی و شرارت ها و افزایش انهدام 51 درصدی باندهای مواد مخدر را از دیگر اقدامات شاخص یکسال اخیر است.

سردار اصلانی ارجاع تعداد 9 هزار و سه فقره پرونده به واحد مشاوره کلانتری ها خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از 7 هزار فقره منجر به صلح و سازش شده است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 38 درصدی تخلفات کارکنان ناجا در استان خبر داد.

در ادامه، مراسم سان و رژه یگان های مستقر در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد.

تقدیر از فعالان و تلاشگران انتظامی با حضور آیت الله قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری،حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، اعضای شورای تأمین و مسؤولان ارشد استانی از دیگر برنامه های مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا بود./936/202/ب2

ارسال نظرات