۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۵۲۸۰۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مذاکره با آمریکای خبیث هرگز عملی نمی‌ شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بیانات محکم و صریح رهبر معظم انقلاب، گفت: مذاکره با شیطان بزرگ هرگز عملی نمی‌شود و مردم بیدار جامعه اسلامی آماده هستند تا با هوشیاری همان‌ گونه که از ابتدای انقلاب تاکنون تمام توطئه‌ های آمریکا را نقشه برآب کرده‌ اند باز هم صدای این شیطان بزرگ را در گلو خفه کنند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به توفیقات بسیار خوب نیروی انتظامی در هرمزگان، گفت: البته همه در انجام امورات اشتباهاتی داریم اما تلاش شبانه‌ روزی و بی‌ وقفه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش قابل تحسین است.

وی افزود: امنیت ایران اسلامی به سادگی به دست نیامده آن هم درست در زمانی که عده‌ای تلاش دارند تا آرامش و امنیت کشور را بر هم بزنند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: سهم نیروی انتظامی رعایت حقوق مردم و حسن خلق، نبرد با واردات کالای قاچاق بوده و قاچاق هم در بین شهروندان اهل تسنن و هم شیعه امری حرام است.

آیت الله نعیم آبادی تأکید کرد: زمانی که ولی امر نظام اسلامی دستور به برخورد با قاچاق را صادر کردند همه امت اسلامی اعم از شیعه و سنی آن را نصب العین قرار داده و از آن دوری می‌جویند البته بایستی توجه داشت که در این مقوله حقوق فرد فدای جامعه و حقوق جامعه فدای فرد نشود.

وی ابراز داشت: هرگز نباید فریب دستکش های مخملی آمریکا را خورد چرا که هیچ اقدامی از سوی این  شیطان بزرگ فارغ از شیطنت و توطئه نیست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به بیانات محکم و صریح مقام معظم رهبری، بیان داشت: مذاکره با شیطان بزرگ هرگز عملی نمی‌ شود و مردم بیدار جامعه اسلامی آماده هستند تا با هوشیاری همان‌ گونه که از ابتدای انقلاب تاکنون تمام توطئه‌ های آمریکا را نقشه برآب کرده‌ اند باز هم صدای این شیطان بزرگ را در گلو خفه کنند.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اگر اتفاق بیفتد و همه سهم خود را در این زمینه به تفکیک بشناسند و انجام دهند به فرمان مقام معظم رهبری پاسخ داده اما اگر هر کسی به دست دیگری نگاه کند و منتظر بماند امسال را نیز همانند سال گذشته از دست می ‌دهیم و هیچ اقدام مناسبی صورت نمی‌ گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید برای توسعه و اجرای عدالت در جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: عدل نزدیکترین چیز به تقوا و از هیچ راهی به جز عدل نمی‌توان جامعه را به سوی تقوا سوق داد.

وی با اشاره به آیه شریفه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاء لِلّهِ»، اظهار داشت: اگر همه ما وظایف خود را به درستی انجام دهیم نیازی به فعالیت پلیس در جامعه وجود ندارد./851/202/ب2

ارسال نظرات