۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۵۲۸۱۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اسکان 1200 زائر پاکستانی در زائرسرای امام رضا زاهدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ زائر پاکستانی که قصد شرکت در مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) را داشتند طی 10 روز گذشته در زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان اسکان داده شدند.
تدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: 1200 زائر پاکستانی که به قصد سفر به کربلای معلی وارد ایران اسلامی شده و در 10 روز گذشته از خدمات زائر سرای امام رضا (ع) بهره‌مند گشدند

وی با بیان اینکه اداره اوقاف استان با تمام وجود از زائرین امام حسین(ع) استقبال می‌کند، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه ارائه خدمات بهینه و مناسب به زائران و ایجاد یک خاطره خوب در ذهن مسلمانان کشورهای همسایه از ورود به کشور اسلامی ایران و ایرانیان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان بیان کرد: همه ساله زوار پاکستانی از چند روز قبل از ماه محرم با گذر از سیستان و بلوچستان عازم کربلای معلی می‌شوند و ما نیز در زائرسرای امام رضا(ع) از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) فروگذار نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امکانات این موقوفه برای پاسخگویی به نیازهای زائران از قبیل خورد و خوراک و تأمین مایحتاج سفر آنان کافی نیست، ادامه داد: مسؤولان و مردم خوب استان می‌توانند در خدمت رسانی به زائران پاکستانی یاری‌رسان ما باشند و نذورات نقدی و غیر نقدی و حتی خدمات تبرعی خود را به عاشقان و زائران امام حسین (ع) اهدا کنند.

حجت‌الاسلام تدینی عنوان کرد: این زائر سرا دارای چهار سالن و ۴۰ اتاق است که امسال ۲ سالن به مساحت۷۰۰ متر مربع نیز به این زائرسرا اضافه و در ایام محرم و صفر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید./831/101/ب2

ارسال نظرات