۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۵۲۸۴۴
مدیرکل امور هنری و جشنواره ستاد عالی کانونهای مساجد کشور:

شناسایی استعدادهای قرآنی از اهداف برگزاری جشنواره مدهامتان است

مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در راستای تربیت حافظان قرآنی و تحقق مطالبات رهبری، گفت: در این راستا تلاش می شود استعدادهای قرآنی بین جوانان شناسایی شود و پرورش یابند.
جشنواره قرآنی مدهامتان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مجتبی میرزایی، مدیرکل امور هنری و جشنواره بزرگ جوانان مسجد ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: جشنواره مدهامتان از نظر کمی و کیفی در سالهای اخیر رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان بین جوانان 18 تا 30 سال و عضو کانون فرهنگی وهنری مساجد افزود: جذب جوانان به کانونهای مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور شناسایی استعدادهای جوانان در حوزه های قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان عنوان کرد.

وی در ادامه ایجاد فضای رقابتی بین جوانان، شناسایی و معرفی چهره های شاخص قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره خواند و یادآور شد: امروز جشنواره قرآنی مدهامتان جایگاه خوبی بین مسابقات کشوری پیدا کرده است و استقبال جوانان نیز چشمگیر است.

میرزایی با اشاره به اینکه در طول سالهای برگزاری این جشنواره قرآنی افراد شاخص و نخبه ای در زمینه امور قرآنی شناسایی شده است، افزود: از ظرفیت این افراد در جهت تربیت نیروی انسانی از جمله حافظان، قاریان و داوری استفاده شود.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآنی، خاطرنشان کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب فاصله زیادی احساس می شود.

مدیرکل امور هنری و جشنواره بزرگ جوانان مسجد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: برای رسیدن به اهداف والای برگزاری این جشنواره و تحقق یافتن مطالبات رهبری برگزاری جشواره قرآنی مدهامتان با کار و تلاش بیشتر دنبال خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان در استان لرستان پیشرفت قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: برگزاری منطقه ای مرحله شهرستانی جشنواره مدهامتان در لرستان نقطه قوتی برای استان و راهیابی افراد توانمند و مستعد به مرحله استانی از دیگر نقاط قوت است.

میرزایی افزود: برگزاری منطقه ای مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان فرصت حضور بیشترجوانان را در این مرحله از جشنواره قرآنی را فراهم کرده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات