۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۵۲۹۵۸
سردار جعفری:

نفوذ سیاسی و فرهنگی مهم‌ترین تهدید دشمنان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان را بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای نظام اسلامی ایران دانست.
سردار عزت الله جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عزت‌الله جعفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی عصر امروز در یادواره شهدای کارمندی شهرستان اهر با بیان این‌که دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس حمایت تمام عیار از رژیم صدام برای حمله به ایران داشتند، اظهار داشت: حامیان صدام امروز خیرخواه ملت ایران شده‌اند.

وی با بیان این‌که ملت ایران هیچ‌گاه جنایات آمریکایی را فراموش نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس ماهیت دشمنان به‌طور کلی تغییر کرده است، جنگ دشمنان دیگر حالت نظامی ندارد، نفوذ یکی از سیاست‌های استکبار بوده تا بر جمهوری اسلامی تسلط یابد.

سردار جعفری با اشاره به این‌که پروژه نفوذ برای دشمنان کمترین هزینه و بالاترین کارایی را دارد، تصریح کرد: نخستین اهداف آمریکایی‌ها نابودی دین اسلام و ایران اسلامی بوده به‌طوری‌که یکی از خواسته‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مقابله با شیطان بزرگ بوده که اگر فراموش شود ملت ایران سیلی می‌خورد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به ابعاد مختلف پروژه نفوذ دشمن در نظام اسلامی ایران افزود: نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان بزرگ‌ترین تهدید و خطر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، که البته نفوذ فرهنگی سخت‌ترین مرحله خصمانه دشمن برای نابودی انقلاب است.

وی ادامه داد: خدای‌ناکرده اگر روزنه‌ای در فرهنگ ایران اسلامی ایجاد شود تا دشمنان از آن به پروژه نفوذ دست یابند، جبران‌ناپذیر خواهد بود؛ درحالی‌که ترمیم نفوذ در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آسان‌تر بوده ولی ترمیم نفوذ در فرهنگ به این شکل نیست و بسیار سخت است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بعد از ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، دشمنان مشاهده کردند که خیل عظیمی از دانشجویان جهت تحصیل و فعالیت در زمینه هسته‌ای داوطلب شدند که همین امر نشان‌دهنده شکست پروژه ترور فیزیکی بود، از این رو وارد مرحله نفوذ شدند.

سردار جعفری با بیان این‌که غفلت از توطئه‌های دشمنان آثار جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت، افزود: هنوز عده‌ای در داخل کشور به دشمنان قسم خورده نظام امیدوار هستند، در حالی‌که شاهد بدعهدی آمریکا و غرب در مسأله برجام نیز هستند./935/202/ب2

ارسال نظرات