۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۵۲۹۶۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

برپایی مجالس حسینی در هر منطقه موجب پویایی مکتب سرخ سیدالشهدا است

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: برپایی مجالس حسینی در هر منطقه موجب پویایی مکتب سرخ سید الشهدا(ع) است.
امام حسین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند از برگزاری همایش هیأت‌های مذهبی در راستای هماهنگی‌های لازم برای ورود به ماه محرم الحرام در اندیمشک خبر داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در گردهمایی مداحان و هیئت مذهبی اندیمشک افزود: در همین راستا ۴۸۰ نفر مداح برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه محرم در شهرستان آمادگی کامل دارند. برگزاری هرچه بهتر عزاداری ها و برپایی مجالس حسینی در هر منطقه موجب پویایی مکتب سرخ سید الشهدا(ع) و زنده نگاه داشتن پیام قیام امام حسین(ع) می‌شود. مداحان و صاحبان مجالس حسینی(ع) باید با مطالعه دقیق تاریخ در مجالس حضور یابند و این ایام را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی معنوی و دینی مردم بدانند.

حجت‌الاسلام سپهوند افزود: نشست روحانیان، مداحان و مسوولان هیئت مذهبی در اندیمشک برگزار و برای اعزام روحانیان به هیئت مذهبی برنامه‌ریزی شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر افزایش کیفیت برنامه‌های سوگواری محرم گفت: عمق بخشیدن به برنامه‌های عزاداری مهم است و عزت و آبروی این شهرستان در برگزاری باشکوه برنامه‌های مذهبی می‌باشد.

فریدون حسنوند تأکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تسهیل در تردد هیئت مذهبی در ایام محرم اندیشیده شده و برنامه‌ریزی لازم در این رابطه صورت گرفته است.

گفتنی است، همایش مداحان و هیئت مذهبی شهرستان اندیمشک جمعه شب در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد./907/102/ب2

ارسال نظرات