۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۴۵۳۰۱۷
در گفتگو با رسا؛

فعالیت‌های ستاد شهدای روحانی استان فارس تشریح شد

مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه فجر استان فارس به تشریح برخی از فعالیت های ستاد شهدای روحانی این استان پرداخت و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم را جدیدترین فعالیت این ستاد عنوان کرد.
شهدای شیراز

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب، مسؤول سازمان بسیج طلاب روحانیون سپاه فجر استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برخی از فعالیت‌های ستاد شهدای روحانی استان فارس پرداخت و گفت: بعد از کنگره سرداران و پانزده هزار شهید ولایت مدار فارس سازمان بسیج طلاب و روحانیون در همین راستا یادوارهای متعددی در سراسر استان در تمام شهرستان‌ها برگزار کرد که این یکی از فعالیت‌های یادواره های شهدا است.

 وی ادامه داد: دومین فعالیتی که سازمان بسیج طلاب و روحانیون داشت در رابطه با جمع آوری آثار شهدا است، در بین این‌ها 340 شهید روحانی داریم که تمام اسناد و مدارک مربوط به شهدا جمع آوری شد و به ستاد کنگره شهدای روحانیت سراسر کشور در تهران تحویل داده شد.

حجت الاسلام کاظمی نسب عنوان کرد: در همین راستا برنامه های دیگری برای خانواده های شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا داریم که  تعدادی از پاسداران و در یک گروه این سرکشی را از خانواده های شهدای روحانی و حوزه های علمیه چه خواهر و چه برادر در سراسر استان انجام می‌دهند.

 مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس افزود: برنامه ای هم که امروزه در دست کار داریم و چندین مرحله آن هم انجام شده است تجلیل از خانواده های شهدای حرم است که این عزیزان و بزرگوارانی که در این راستا به شهادت رسیدند یا جانباز شدند، قدرانی از این عزیزان و خانواده ای محترمشان می‌شود.

وی اظهار داشت: یک نیرو به عنوان ستاد کنگره شهدای روحانی سپاه فجر انتخاب شد و ارتباطی با ایثارگران، کنگره‌ی شهدا، حفظ آثار و سازمان تبلیغات اداره اوقاف و بقیه نهادهای فرهنگی و تبلیغی داریم، نسبت به تجلیل از خانواده این عزیزان خصوصاً در همین راستا قرارگاه خاتم مستقر در شیراز همکاری‌های بسیار خوبی داشتند خصوصاً سال 94 این‌ها بیش از 100 خانواده از خانوادههای شهدا را سرکشی کردند.

حجت الاسلام کاظمی نسب ابراز کرد: برنامه های جانبی دیگری که در این راستا انجام می‌دهیم، فیلمنامهای از زندگی نامه شهید بامداد با همکاری بسیج طلاب و دیگر نهادهای دست اندرکار خصوصاً کنگره شهدا به صورت کتاب تحویل صدا و سیما و ستاد کنگره شهدای کشور شد که اول قسمت از این سریال آماده پخش است.

 وی افزود: فیلمنامه دیگری از سوی بچه های کازرون و قائمیه در رابطه با یکی از شهدا  با همکاری بسیج طلاب در دست اقدام است و در این راستا نیز سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور همکاری های بسیار مناسبی با ستاد کنگره شهدای روحانیت و نماینده ولی فقیه در سپاه وجود دارد./875/ت302/ی

ارسال نظرات