۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۵۳۰۳۲
با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی؛

سلسله نشست های کتابنوش در تهران کلید می خورد

نخستین نشست از سلسلسه نشست های کتابنوش، با محوریت نقد کتاب های منتشر شده با موضوع مسائل روز و با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی، توسط کانون اندیشه جوان تهران برگزار خواهد شد.
نقد کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، اولین نشست از سلسله نشست های «کتابنوش» با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی و استاد صادق کرمیار، سه شنبه هفته جاری در مرکز تبادل کتاب برگزار می شود.

«کتابنوش»؛ مجموعه نشست هایی است که با هدف بررسی عمیق مسائل روز، به نقد کتاب هایی می پردازد که در این حوزه چاپ شده و روانه بازار شده است.

نگاه چند بعدی به این کتاب ها و بررسی آن از جهات مختلف، از مهم‌ترین ویژگی های «کتابنوش» است که  توسط دفتر همایش ها و نشست های کانون اندیشه جوان و با همکاری مرکز تبادل کتاب برگزار می شود.

در اولین نشست«کتابنوش»، رمان «ماه به روایت آه» نوشته ابوالفضل زرویی نصر آباد که به زندگانی حضرت ابوالفضل عباس (ع) پرداخته است، مورد بازنمایی قرار می گیرد.

لازم به یاد آوری است این نشست، سه شنبه هفته جاری ساعت 15 در مرکز تبادل کتاب به نشانی: چهارراه ولی عصر، خیابان برادران مظفر، مرکز تبادل کتاب و با حضور اهالی فرهنگ برگزار خواهد شد./872/د102/ی

 

ارسال نظرات