۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۳۱۷۰
حجت الاسلام شرفخانی:

دشمن درفضای مجازی اعتقادات جوانان را هدف گرفته است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دشمن دیگر توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد و به همین خاطر به سمت جنگ فرهنگی روی آورده است، گفت: امروز دشمن در فضای مجازی اعتقادات مردم را هدف گرفته است.
حجت الاسلام احمد شرفخانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و آرمان های شهدا تلاش کنیم.

 وی با بیان اینکه جانفشانی های شهدا در دفاع مقدس هیچگاه از ذهن ملت ایران اسلامی خارج نمی شود، افزود: همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم و در راستای زنده نگه داشتن راه آنها قدم برداریم.

 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: شهدا با رهبری امام راحل توانستند از ناموس اسلام و کشور دفاع کنند و حتی یک وجب خاک کشور را به دشمنان بعثی واگذار نکردند.

 این مسئول با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس نزد خداوند بالاترین جایگاه را دارند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سیره علمی و عملی شهدا در جامعه نفوذ پیدا کند.

شرفخانی با بیان اینکه شهدا بر اطاعت از فرامین ولی فقیه و حفاظت از دین  و اسلام تاکید می کردند، عنوان کرد: امروز حفاظت از جایگاه ولایت و امامت بسیار مهم است و باید تلاش کنیم تمامی فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) به درستی در جامعه اجرا شود.

 وی با بیان اینکه نباید بگذاریم از دین بعنوان یک ابزار استفاده شود، خاطرنشان کرد: شهدا برای اسلام و قرآن جنگیدند و امروز نباید از موقعیت ها سواستفاده کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه وضعیت حجاب امروز جامعه مطلوب نیست، ادامه داد: شهدا از همه ما انتظار دارند حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا برای امنیت، ناموس کشور و حجاب زنان و مردان جنگیدند و به شهادت رسیدند، اضافه کرد: نباید با بدحجابی خون شهدا را پایمال کرد.

شرفخانی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمن به راحتی در ما نفوذ کند، افزود: بدحجابی و مشکلات اجتماعی نشانه نفوذ دشمن در بین جوانان و خانواده ها است.

وی با اشاره به اینکه جوانان و رزمندگان در دانشگاه انسان سازی دفاع مقدس تربیت شدند و امروز افتخارات بزرگی برای کشور کسب کردند، تصریح کرد : جامعه نباید به سمت و سوی تجملگرایی گرایش پیدا کند بلکه باید ساده زیستی را از زندگی شهدا درس بگیریم.

 معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دشمن دیگر توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد و به همین خاطر به سمت جنگ فرهنگی روی آورده است، اضافه کرد: امروز دشمن در فضای مجازی اعتقادات مردم و جوانان را هدف گرفته است.

 وی با بیان اینکه دشمن با نفوذ به خانه ها می خواهد بین اعضای خانواده فاصله ایجاد کند، گفت: امروز با برگزاری یادواره های شهدا باید قرارگاه هایی برای دفاع از حریم ولایت، انقلاب و خانواده ایجاد شود./1325/د102/ی

ارسال نظرات