۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۵۳۱۹۱
مشاور عالی استاندار:

دلسرد کردن ارباب رجوع خیانت به امام و شهدا است/ بزرگترین منکر تضعیف نظام است

مشاور عالی استاندار با اشاره به اینکه بزرگترین منکر تضعیف نظام است، گفت: دستگاه های دولتی جهت حفظ نظام باید امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات نهادینه سازند و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب گام بردارند.
جعفر همتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار صبح امروز در مراسمی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه پیام حضرت سیدالشهدا(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، ابراز داشت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام اعمال و رفتار خود را با سیره و روش حضرت سیدالشهدا(ع) وفق دهند.

مشاور عالی استاندار تصریح کرد: 1367 سال پیش خاندان عصمت و طهارت که به پاکی نزد خداوند متعال مشهور بودند زیر بار ظلم و ذلت دشمن نرفتند و به دعوت مردم کوفه لبیک گفتند و برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه راهی این شهر شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی 124 هزار پیغمبر برای دو هدف مبعوث شدند، گفت: دعوت مردم به خداپرستی و اجتناب و دوری از طاغوت دو هدف عمده پیغمبران الهی بود.

این مسؤول گفت: بزرگترین جهادگران شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که با نثار خون خود بزرگترین معروف که همان حفظ نظام بود را تحقق بخشیدند.

همتی با اشاره به اینکه بزرگترین منکر تضعیف نظام است، اظهار داشت: دستگاه های دولتی جهت حفظ نظام باید امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات نهادینه سازند و با استفاده صحیح از امکانات دولتی در جهت پیشبرد اهداف نظام نقش بسزایی در ارتقا و پیشرفت انقلاب داشته باشند.

مشاور عالی استاندار با اشاره به حدیثی از حضرت امیرالمؤمنان(ع) بیان داشت: تمامی کارهای نیک در هستی در برابر فریضه امر به معروف و نهی از منکر همچون رطوبت دهان در برابر دریا است، از این رو با توجه به تأکید ائمه اطهار علیهم السلام و آیات و روایات وظیفه داریم که همچون شهدا که جهادگرانی بزرگ و انقلابی بودند ارزش های اسلامی را حفظ کنیم.

وی یادآور شد: منکرات بزرگی در ادارات وجود دارد، استفاده شخصی از بیت المال نمونه ای از منکراتی است که از سوی برخی از مسؤولان در دستگاه های اجرایی مشاهده می شود، از این رو باید نسبت به این مسائل اهتمام ویژه داشت و همواره یکدیگر را نسبت به این مسائل متذکر شویم.

همتی در پایان گفت: دلسرد کردن ارباب رجوع خیانت به امام و شهدا است، از این رو در جهت مبارزه جدی با آمریکا و دشمنان انقلاب باید همواره خدمتگزاری صادق برای ملت بود./857/203/ب2

ارسال نظرات