۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۵۳۲۲۹
امام جمعه نورآباد:

حفظ وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه تفرقه و دو دستگی موجب تزلزل پایه های کشور می شود، گفت: حفظ وحدت عامل پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون و خنثی کننده هجمه های دشمن است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ وحدت و دوری از تفرقه، بیان داشت: وحدت امری ضروری است که در قرآن و سخنان بزرگان همواره مورد تأکید قرار گرفته است.

وی وحدت را از عوامل شکل گیری انقلاب دانست و افزود: وحدت بین مردم، مردم و روحانیت موجب شکل گیری و پیروزی انقلاب شده است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به پیشرت کشور در طول 37 ساله عمر انقلاب، خاطرنشان کرد: وجود وحدت و حفظ آن از عوامل پیشرفت کشور و جلوگیری نفوذ دشمن بوده است.

وی به دسیسه های دشمن در راستای ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه اشاره و عنوان کرد: حفظ وحدت لازمه خنثی سازی دسیسه های دشمن است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نخستین نماز جمعه پس از انتخابات 88، یادآور شد: رهبری در این سخنرانی به سران فتنه توصیه کردند که کاری نکنند مردم در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

ولایتمداری از الزامات وحدت است

وی با بیان اینکه ایجاد تفرقه و دو دستگی پایه های کشور را متزلزل می کند، عنوان کرد: با حفظ در سایه ولایت و ولایت مداری وحدت در جامعه ایجاد می شود.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه بر اثر برخی غفلتها گاهی جامعه دچار چند قطبی می شود، افزود: با حفظ وحدت و عمل در سایه ولایت باید از ایجاد دو دستگی جلوگیری کرد.

وی وحدت بین مردم و نیروهای ارزشی و انقلابی را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و گفت: از مهم ترین الزامات وحدت ولایتمداری است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد تصریح کرد: حفظ وحدت بین نیروهای انقلابی و دوری از تفرقه که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9459/302/ب2

ارسال نظرات