۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۳۱۰
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد؛

آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز ایلام برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام در آمادگی کامل با بسیج کلیه امکانات برای برگزاری باشکوه مراسم تاسوعا و عاشورا است.
علیرضا شیرویی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علیرضا شیرویی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: از هم‌اکنون صدا و سیمای ایلام همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی استان ایلام مرتبط با موضوع آماده برپایی مراسم باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان ایلام در این نشست از آمادگی کامل و بسیج امکانات خود برای برگزاری باشکوه مراسم‌های تاسوعا و عاشورای و شام غریبان سخن گفتند.

وی ادامه داد: بر این اساس امروز نشست هماهنگی برنامه‌های ویژه دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی به میزبانی صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به برگزاری خوب و منسجم این مراسم‌ها در سال گذشته گفت: با توجه به حجم حضور و انسجام و نظم و انضباطی که سال گذشته استان ایلام در برگزاری مراسم‌های عاشورا و تاسوعای حسینی داشت جزو 4 استان برتر کشور معرفی شد.

شیروی با بیان این که استان ایلام به عنوان یکی از قطب‌های مذهبی کشور مطرح شده است افزود: امیدواریم با همیاری و همدلی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان امسال نیز شاهد برگزاری مراسم‌های باشکوه تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم.

وی به پوشش این مراسم‌ها از سوی صدا و سیمای مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: واحدهای صدا، سیما و خبر رسانه استانی آمادگی لازم برای پوشش مراسم‌های تاسوعا و عاشورای حسینی را دارند./879/102/ب3

ارسال نظرات