۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۵۳۳۳۴

برگزاری سه نوبت مراسم عزاداری امام حسین در حرم حضرت معصومه

مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دهه اول محرم در سه نوبت ویژه خواهران، برادران و نوجوانان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
عزاداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سه نوبت صبح، عصر و شب ویژه خواهران و برادران در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مراسم عزداری صبح ها از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ویژه خواهران در رواق حضرت خدیجه(س) و ویژه برادارن در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می شود.

همچنین مراسم عزاداری بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) ویژه خواهران و براداران برگزار خواهد شد.

افزون بر این مراسم عزاداری ويژه کودکان و نوجوانان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ دقیقه در شبستان نجمه خاتون برکزار می‌شود و نوجوانان و کودکان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی و بیان فضیلت های عاشورا و اصحاب امام حسین (ع) از برنامه‌های محوری مجالس عزاداری اباعبدالله حسین(ع) در آستان حضرت معصومه(س) است.

همچنین هیئت های عزاداری هم در ساعت‌های معین شده برای عزاداری در آستان حضرت معصومه(س) و در صحن امام رضا(ع) به عزاداری برای سید و سالار شهیدان خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری آستان حضرت معصومه(س) به صورت زنده از شبکه‌های مختلف سیما از جمله شبکه نور، سیمای استانی قم پخش خواهد و همچنین مراسم عزاداری در روز تاسوعا و عاشورا نیز از رادیو معارف به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت و عزاداران حسینی خواهند توانست به صورت زنده مراسم عزاداری را از گیرنده های تلویزیونی و رادیویی خود دریافت کنند./۹۶۸/ت303/ی

 

ارسال نظرات