۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۴۵۳۴۱۰
مدیر روابط عمومی مسجد جمکران خبر داد؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و آیین تعویض پرچم در جمکران

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران برنامه های فرهنگی هفته جاری این مسجد مقدس را تشریح کرد و گفت: ویژه برنامه همایش شیرخوارگان حسینی و آیین تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران، بلافاصله بعد از قرائت دعای عهد در این مسجد مقدس برگزار می شود.
همایش شیرخوارگان حسینی در جمکران

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در هفته جاری پرداخت.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: سه شنبه سیزدهم مهر حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی ساعت 20:15 به ایراد سخن می پردازد و دعای توسل با نوای حاج مهدی سلحشور ساعت 21 قرائت می شود.

وی بیان داشت: پنجشنبه پانزدهم مهر از ساعت 20 زیارت وارث و آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شده و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی ساعت 20:15 سخنرانی می کند؛ قرائت دعای پر فیض کمیل ساعت 21 با نوای سید احمد محمدی خواهد بود.

حجت الاسلام هاشمی زاده اظهار داشت: بامداد روز جمعه شانزدهم مهر دعای عهد ساعت 5:15 قرائت می شود؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری ساعت 5:30 به سخنرانی پرداخته و ساعت 6 منتظران و عاشقان حضرت حجت(عج) دعای ندبه را با نوای جواد برزگر زمزمه می کنند.

وی به ویژه برنامه های محرم در روز جمعه اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه همایش شیرخوارگان حسینی بلافاصله بعد از قرائت دعای ندبه برگزار می شود که در حین اجرای این برنامه، آیین تعویض پرچم مسجد مقدس جمکران نیز با شعار «یالثارات الحسین» انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: زیارت آل یاسین و دعای سمات ساعت 19 عصر جمعه از سوی واحد مراسم مسجد مقدس جمکران برگزار و قرائت می شود.

وی خاطرنشان کرد: زائران مسجد مقدس جمکران در دهه نخست محرم هر روز می توانند از کارگاه های آموزشی کوتاه مدت با موضوع مهدویت، عاشورا، سبک زندگی و ازدواج در صحن رسول اعظم(ص) از ساعت 18 تا 23 استفاده کنند.

حجت الاسلام هاشمی زاده بیان داشت: زائرانی که کودکان 4 تا 9 سال دارند، برای بهره مندی بیشتر از مراسمات معنوی این مسجد مقدس می توانند فرزندان خود را به مرکز فرهنگی گل نرگس بسپارند و از خدمات فرهنگی هنری این مرکز بهره مند شوند.

وی در پایان به موزه «قرآن، فقه و زندگی» اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دائمی «قرآن، فقه و زندگی»، ختم های حضوری و غیر حضوری قرآن کریم، مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری کارگاه های آموزشی قرآنی و معرفی محصولات برتر قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران است که زائران با حضور در شبستان قرآنی این مسجد مقدس می توانند از آن ها استفاده کنند./840/پ203/ی

ارسال نظرات