۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۵۳۴۳۶

دستور لاریجانی برای پیگیری توهین ظریف به نمایندگان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از علی مطهری، گفت: باید نایب رییس وقت مجلس در مقابل توهین ظریف به مجلس سکوت نمی‌کرد.
حجت الاسلام موسوی لارگانی لاریجانی رییس مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، امروز سه‌شنبه 13 مهر در صحن علنی مجلس تذکری به هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از وظایف نمایندگان مجلس، سوال و استیضاح است، ضمن اینکه نمایندگان ملت حتی می‌توانند تحقیق و تفحص نیز انجام دهند.

وی افزود: متاسفانه در جریان سوال از وزیر امور خارجه، شخص وزیر به صراحت اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد نمایندگان از او سوال بپرسند. باید توجه داشت که شخص وزیر در جایگاهی نیست که بخواهد این سخنان را بگوید.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در خصوص نحوه برخورد رییس وقت مجلس با توهین ظریف نیز، گفت: متاسفانه شاهد بودیم که آقای مطهری به سخنان ظریف واکنش نشان نداد و اجازه داد او حرف‌هایش را بزند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: از شخص آقای لاریجانی انتظار داریم این موضوع را پیگیری کرده و از کیان مجلس شورای اسلامی دفاع کند.

گفتنی است علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر، گفت: بنا بر شنیده‌ها مجمدجواد ظریف از موضوع پیش آمده در همان روز عذرخواهی کرده است، اما برای پیگیری بیشتر، دستور بررسی این موضوع را صادر می‌کنم./856/پ202/ج

ارسال نظرات