۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۵۳۴۹۶
فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

عفاف و حجاب سبب تقویت بنیان خانواده می شود

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: کاهش میزان مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش‌های انسانی، مصونیت زنان در جامعه، تقویت بنیان‌های خانواده و اعتلای جایگاه و منزلت زن در جامعه از جمله آثار حجاب و عفاف است.
علی آبدونی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علی آبدونی، فرمانده سپاه ناحیه دهلران صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی عفاف و حجاب کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه دهلران با حضور فرماندهان سپاه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای این کارگروه در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش دهلران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک معروف دینی باید در سطح جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان به عنوان جامعه هدف ترویج و نهادینه شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران که یک انقلاب الهی و مردمی است به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر نمی‌توان از طریق مرزهای زمینی، اقتصادی و سیاسی به ملت ایران ضربه بزنند و درصدد ضربه زدن به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی افراد هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به احیا و ترویج آموزه‌های نماز در سطح مدارس تصریح کرد: فرهنگ نماز و عفاف و حجاب به عنوان دو مقوله بسیار موثر در شکل‌گیری شخصیت نوجوانان و جوانان که جامعه آینده ما را مدیریت خواهند کرد باید از سوی مدیران و مربیان تربیتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی یک نوع دام است که از سوی دشمنان برای نسل جوان ما گسترده شده است، تصریح کرد: کاهش میزان مفاسد اجتماعی، حفظ ارزش‌های انسانی، مصونیت زنان در جامعه، تقویت بنیان‌های خانواده و اعتلای جایگاه و منزلت زن در جامعه از جمله آثار حجاب و عفاف است.

آبدونی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در خصوص ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام به مطالبات مقام معظم رهبری و مقابله با فرهنگ غرب است که رهبر انقلاب از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کرده‌اند، بنابراین باید به آن اهمیت دهیم./101/879/ب1

ارسال نظرات