۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۵۳۵۱۴
مدیر حوزه های علمیه استان ایلام:

در عزاداری های محرم فقط احساسات بر انگیخته نشود

مدیر حوزه های علمیه استان ایلام گفت: ما باید به شور جوانان و نوجوانان عزادار شعورحسینی هم اضافه کنیم و فقط نگاهمان برانگیختن عواطف و احساسات نباشد.
حجت الاسلام مرادبیگی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه برادران ایلام، امروز در نشست شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت ایام عزای حسینی، گفت: اهداف قیام عاشورا باید بصورت کامل معرفی شود نه فقط بعد عاطفی آن مورد توجه قرار بگیرد.

این مدرس حوزه ادامه داد: حوزه های علمیه و روحانیان باید رسالت خود برای انتقال مفاهیم ناب حرکت عظیم و انسان ساز ابی عبدالله (ع) را به خوبی انجام دهند و نگذارد عزاداری های به انحراف کشیده شود.

وی با تاکید بر ضرورت معرفت افزایی در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع)، ابراز داشت: ما باید به شور جوانان و نوجوانان عزادار شعورحسینی هم اضافه کنیم و فقط نگاهمان برانگیختن عواطف و احساسات نباشد.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: باید با استفاده از فرصت تبلیغی ایام محرم، معارف ناب اهل بیت(ع) را درست به نوجوانان و جوانان انتقال دهیم و شبهات را از ذهن آنان بزداییم تا با معرفت کامل و صحیح برای ابی عبدالله(ع) و یارانشان عزداری کنند./102/879/ب1

ارسال نظرات