۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۵۳۵۳۰
آیت الله شاهچراغی در دیدار وزیر اقتصاد:

مسؤولان خدمت به مردم را اصل و اساس وظیفه خود بدانند/ بیکاری جوانان مهم‌‌ترین مشکل جامعه

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار وزیر اقتصاد دولت یازدهم، گفت: انقلاب اسلامی ما به دست مردم و با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید و اکنون مسؤولان باید خدمت به مردم را اصل و اساس وظیفه خود بدانند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار وزیر اقتصاد و دارایی دولت تدبیر و امید در محل دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی این استان، اظهار داشت: امروز استان سمنان دارای جوانان تحصیل کرده فراوان با توانمندیهای بسیاری است که بیکاری مهم‌ترین مشکلشان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به وجود ظرفیتهای بسیار بالای صنعت، گردشگری، معدن، تجارت و کشاورزی در این استان، خواستار توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در استان سمنان شد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در همه کشور است و مختص به سمنان نیست، افزود: این استان دارای داشته‌های فراوانی است اما مشکلاتی نیز در این استان وجود دارد که فقر، بیکاری و مشکلات فراوان مالی در زمره این مسائل هستند از این رو باید به فکر رفع مشکلات مردم بود.

امام جمعه سمنان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی و انقلاب، از آنِ مردم و مستضعفان است از این رو مسؤولان باید بکوشند تا شرایط زندگی را برای مردم و اقشار متوسط جامعه تسهیل کنند.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی که به دست مردم و با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید، نکته مهم، خدمت به مردم اصل و اساس محسوب می شود، و مسؤولان باید توجه داشته باشند که پستها یک روز تمام می‌شوند و ابدی نیستند.

وی افزود: روزی که وزیر اقتصاد پشت میز خود نشست، کشور با فقر مالی روبرو بود و زیر بار سنگینی بود که با وجود تمام حملات و با سعه صدر بار مسؤولیت را به دوش کشیده اند و امیدواریم با تدابیر دولت بتواند با مدیریت درست بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف سازد و شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی بیشتر در کشور باشیم چرا که نظام اسلامی ایران دارای مسؤولان توانمندی است که می توانند برای مردم اقدامات در خور و شایسته ای را صورت دهند./101/977/ب1

ارسال نظرات