۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۵۳۷۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تفرقه اندازی بین مسلمانان؛ ماموریت اصلی شیعه انگلیسی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که آمریکا و انگلیس شیعه درست می‌‌کند تا در بین مسلمانان تفرقه بیاندازد،گفت: آمریکا و استکبار از اسلام رحمت‌‌العالمین اسلام خشنی ساخته‌ است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مدیران و خبرنگاران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: نسل جوان شرایط گوناگونی که در جامعه است را فراموش نکنند و خود را در مقابل شرایطی که در داخل و خارج از کشور می‌گذرد پیروز بدانند.

وی با بیان این که رسانه‌ها از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار هستند، گفت: رسانه‌ها در حالت جبهه قرار دارند حال اینکه در کدام جبهه هستند متفاوت است، رسانه‌ها در مقابل باطل مبارزه می‌کنند و همواره شکست‌ها و پیروزی‌ها در مبارزات رسانه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جبهه‌های نظام بیشتر جنگ فیزیکی است و عمدتا آب و خاک‌ها و شهرها تصرف می‌شود اما در جبهه‌ای که رسانه‌ها قرار دارند اندیشه‌ها و عقیده‌ها و افکار تصرف می‌شود و این موضوع مسؤولیت اصحاب رسانه را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که اگر در انجام وظیفه در این جبهه سستی به وجود بیاید تعصب بسیاری همراه خواهد داشت، تصریح کرد: روی زمین تنها دو جبهه وجود دارد که در این جبهه‌ها دین، مذهب و مکتب متفاوت است و آنچه که موضع را دقیق مشخص می‌کند جنگ حق و باطل است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز به صورت میدانی در زوایای مختلف انجام می‌شود تفاوت دارد، عده‌ای هر چند در یک جبهه و با اسم و مذاهب مختلف قرار دارند اما در یک میدان هستند و آن هم جبهه حق در مقابل جبهه باطل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اصحاب رسانه را سربازان جبهه رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد مسلمان نیستند اما می‌بینیم موضع و بیان حقایق آن‌ها همان موضع اسلام است و موضع آن‌ها در جبهه حق و باطل موضع حق است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی جبهه دشمنان را جبهه باطل، طغیان و مظلوم‌کشی اعلام و اظهار کرد: آمریکا و استکبار شیعیانی را پرورش می‌دهند که کار آن‌ها حضور در جبهه باطل است و اجرای ماموریت‌هایی است که بتوانند در بین مسلمانان تفرقه بیاندازند.

وی با بیان این که آمریکا و انگلیس شیعه درست می‌‌کند تا در بین مسلمانان تفرقه بیاندازد، افزود: هر جا که ظلم است پای آمریکا و اسرائیل نیز است، آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به 50 کشور تعدی و قتل و غارت‌های بسیاری را انجام داده است که در این میان اوکراین کشور پنجاه و یکم و یمن کشور پنجاه و دوم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا و استکبار برای نفوذ در جبهه حق به هر کاری دست می‌زنند و با شیوه‌های پیچیده عمل می‌کنند، هدف اصلی دشمنان تبلیغاتی و رسانه‌ای است و آنچه که برای آن‌ها در درست کردن گروهک‌های نظامی مانند داعش و تجاوزهای مختلف مهم می‌باشد جبهه رسانه‌ای و تبلیغاتی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که دشمنان اسلامی را معرفی می‌کنند که اساس آن خشونت و ظلم است، عنوان کرد: آنچه که از قتل و غارت و ظلم مهم‌تر است شیوه تبلیغاتی و رسانه‌ای آن‌ها می‌باشد و هدف بزرگ دشمنان جبهه تبلیغاتی است.

وی با اشاره به این که آمریکا و استکبار از اسلام رحمت‌‌العالمین اسلام خشنی ساخته‌اند، یادآورشد: جاذبه انقلاب اسلامی دنیا را به خود جذب کرده است و برنامه انقلاب اسلامی روی عدالت است و اصل آن بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است و بیش از 98 درصد مردم در آن زمان انقلاب را بر اساس مکتب اهل بیت(ع) پذیرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آمریکا با این همه اعمال شرم‌آور و تجاوز به 52 کشور مختلف همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند و می‌گویند چرا ایران در یمن دخالت می‌کند، متاسفانه رسانه‌های ما نسبت‌های به منعکس کردن تجاوزهای آمریکا ضعیف عمل کرده‌اند که این موضوع نشان از بی تفاوتی ما می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هر کسی در هر مکانی که از خود دفاع کنند می‌گویند این‌ها تروریست هستند، افزود: آمریکا 37 سال تروریست‌ها را ساخته و پرورش داده‌اند و در حال حاضر حافظ و نگهدار تروریست‌های خودشان هستند و حتی سازمان ملل نیز از جنایت‌های آن‌ها حمایت می‌کند.

وی گفت: دشمنان تروریست‌های خوب و بد را از همدیگر تقسیم‌بندی می‌کنند که این سبب ایجاد طرح روانی برای تروریست‌ها می‌شود و تروریست‌ها نیز برای اینکه به مانعی برخورد نکنند باید به ارباب خود گوش فرا دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان از عروسکی که در دست فرزندان ما قرار دارد تا عکس کتاب‌هایی که در مدارس وجود دارد نفوذ پیدا کرده‌اند به طوری که حتی برای ما نیز تصمیم‌گیری می‌کنند بنابراین باید در مقابل نفوذ دشمن مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان این که حق، علم، عقل و عدل همواره پیروز هستند، اظهار کرد: دشمنان قوی هستند بنابراین رسانه‌ها امروزه باید با جمعیت کم خود در مقابل توطئه‌های نفس که اسیر پول شده‌اند نقش خود را به خوبی و مانند مالک اشتر ایفا کنند./880/پ202/ج

ارسال نظرات