۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۵۳۹۶۱
استاندار ایلام:

باید از تمام ظرفیت نهادهای خیریه برای رفاه زائران استفاده شود

استاندار ایلام گفت: با توجه به استقبال کم نظیر عموم مردم ایران از راهپیمایی اربعین حسینی و عبور بیشتر این زائران از مرز بین المللی مهران، زیرساخت های این استان برای پذیرایی از این جمعیت میلیونی کفایت نمی کند که در این میان می توان از ظرفیت نهادهای خیریه استفاده کرد.
مروارید

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، در دیدار با قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: نهادهای خیریه متعددی در استان های مختلف کشور فعالیت می کنند که در برگزاری امور مذهبی و کمک به افراد نیازمند همواره پیشگام بوده اند.

وی افزود: با توجه به استقبال کم نظیر عموم مردم ایران از راهپیمایی اربعین حسینی و عبور بیشتر این زائران از مرز بین المللی مهران، زیرساخت های این استان برای پذیرایی از این جمعیت میلیونی کفایت نمی کند که در این میان می توان از ظرفیت نهادهای خیریه استفاده کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: طی دو سال اخیر شاهد حضور تعداد زیادی از افراد در مرز مهران بودیم که در قالب موکب به پذیرایی از زائران مشغول بودند که باید با سازماندهی بهتر زمینه خدمات رسانی و استفاده بهینه از این افراد خیر را فراهم کرد.

مروارید اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان تمام توان خود را برای فراهم کردن بهترین شرایط پذیرایی از زائران بکار گرفته و امیدواریم در سال جاری با کمترین مشکلی رو به رو باشیم.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار گفت: آمادگی داریم امکانات در اختیار خود را در مرز مهران برای پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) جانمایی کنیم.

عبدالرضا عابد گفت: نمازخانه های بین راهی نیز در مسیر زائران اربعین حسینی تجهیز خواهند شد./102/879/ب1

ارسال نظرات