۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۵۳۹۶۴
نماینده ولی فقیه استان قزوین:

دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند

نماینده ولی فقیه استان قزوین با اشاره به اهمیت اینکه دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند، گفت: نمایش فصل شیدایی در ظرف زمانی کوتاهی صورت گرفت و این مهم گویای توانمندی و ظرفیت بالای استان است که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین ظهر امروز در مراسم تقدیر و تکریم از مدیران و مسؤولان فعال در اجرای نمایش فصل شیدایی در استان قزوین با اشاره به تأثیر فعالیتهای فرهنگی در جامعه، گفت: در این حرکت فرهنگی، شاهد پیوند دل‌ها بودیم که همه را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی گرد هم آورد و این مهم نشان داد که دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نمایش فصل شیدایی را مانور توانمندی‌های استان قزوین معرفی کرد و گفت: نمایش فصل شیدایی در ظرف زمانی کوتاهی صورت گرفت و این مهم گویای توانمندی و ظرفیت بالای استان است که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و افزود: در تاسوعا و عاشورا مردم بیشتر از آن‌چه که در فصل شیدایی به میدان آمدند، در محافل و مجالس و هیئات حضور می‌یابند و ظرفیتی را به وجود می‌آورند که با مدیریت صحیح باید به فرصت‌های بیشتری تبدیل شود.

حمایت همه جانبه مدیران و مسؤولان استان در نمایش فصل شیدایی

این استاد حوزوی اظهار کرد: در اجرای نمایش فصل شیدایی همه مدیران پای کار بودند و این مهم سبب شد تا این اثر فاخر فرهنگی، زیبایی خودش را نشان دهد.

فعالیتهای فرهنگی جمعی نسبت به کار فردی از اثر بیشتری برخوردار است

وی تصریح کرد: امام علی (ع) می‌فرماید «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة» گویای این مطلب است که کارهای جمعی نسبت به کار فردی از اثر بیشتری برخوردار است و مصداق این وعده الهی در نمایش فصل شیدایی مشاهده شد.

نماینده ولی فقیه استان قزوین بیان کرد: رهبری از ما مطالباتی دارند که اگر روند اجرای نمایش فصل شیدایی را مورد تجلیل و بررسی قرار دهیم، در می‌یابیم که مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی، مقابله با تهاجم فرهنگی و همدلی و تعامل سلایق مختلف سیاسی که بخشی از دغدغه‌های ایشان است، در آن چند روز محقق شد.

وی در پایان گفت: انشاءالله بتوانیم همین روند را در موضوع تاسوعا و عاشورا در پیش گرفته و در آن حوزه شاهد استفاده بیشتر از فرصت‌ها باشیم./853/202/ب2

ارسال نظرات