۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۵۳۹۶۶
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

حقوق های نجومی نتیجه عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه به آسیب های غفلت در فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: حقوق های نجومی نتیجه عمل نکردن به امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است.
حجت الاسلام یوسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش «همه ما مسؤولیم» ظهر امروز به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور طلاب و روحانیان، مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا(ع)، ابراز داشت: شرکت در مجالس عزاداری باید در رفتار و کردار انسانها تأثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به گریستن در عزای سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: عشق و علاقه محبان اهل بیت(ع) اشک را بر چشمان آنها در عزای حضرت سیدالشهدا(ع) جاری می کند.

وی با بیان اینکه عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) در تمام جهان وجود دارند، مطرح کرد: تنها عشق و گریستن بر سیدالشهدا(ع) کافی نیست بلکه مهم عمل به مکتب و تحقق اهداف ایشان است.

حجت الاسلام یوسفی بیان داشت: تبیین و ترویج مکتب امام حسین(ع) سبب تحکیم پایه های اسلام و نجات امت ها خواهد شد، زیرا امام حسین(ع)  برای اصلاح جامعه و برقراری عدالت در جامعه به شهادت رسید.

این مسؤول با اشاره به فرارسیدن هفته امر معروف و نهی از منکر که مقارن با ایام محرم است، گفت: هدف امام حسین(ع) احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر بود که با واقعه عاشورا این سنت در جهان نهادینه شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در ابتدای امر از خانواده ها شروع شود، تحقق این امر در فضای خانه و زندگی زناشویی علاوه بر تربیت صحیح فرزندان از آسیب های اجتماعی در جامعه می کاهد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان یادآور شد: غفلت و کوتاهی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز تخلفات و معضلات بیشتر و بزرگتر در جامعه است، حقوق های نجومی نمونه بارز عمل نکردن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های دولتی است که باید اصلاح شود و به شدت پیگیری شود./857/202/ب2

ارسال نظرات