۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۵۴۰۲۳

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزادگان شهرستان ری برگزار می‌شود

همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم الحرام در امامزادگان شهرستان ری برگزار می‌شود.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بین المللی شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم الحرام مصادف با 16 مهرماه در سراسر امامزادگان شهرستان ری برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 9 صبح با حضور باشکوه آحاد مردم به ویژه بانوان و مادران عاشورایی برگزار خواهد شد.

در این مراسم مادران با پوشاندن لباس سبز بر تن شیرخوارگانشان به یاد طفل مظلوم کربلا که سند حقانیت امام حسین(ع) است به عزا و نوحه خوانی پرداخته و با قرائت نذرنامه، طفلان خود را برای یاری امام زمان(عج) نذر می‌کنند.

شایان ذکر است همایش شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید علی غروی و نوحه خوانی و مرثیه سرایی مجتبی باقری و احمد خمسه خوانی برگزار می‌شود.

همچنین آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی و مرثیه سرایی حاج مهدی سماواتی و حاج کاظم غفارنژاد پذیرای مادران و طفلان عاشورایی خواهد بود.

این مراسم عزای حسینی در آستان بی بی زبیده(س) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد و ذاکران اهل بیت(ع) به همت اوقاف تهران برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی حجت الاسلام محمود ریاضت و مرثیه سرایی حاج علی مشکینی و حاج علی علیان با حضور عاشقان عصمت و طهارت برگزار می‌شود./203/813/ب1

ارسال نظرات