۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۵۴۰۶۳
استاد حوزه علمیه:

آمریکا عربستان را همچون دیگر هم پیمانانش با ذلت رها خواهد کرد

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز آل سعود ملحد به عنوان بزرگ ترین حامی شیطان بزرگ با تزریق پول به بانکهای غربی و اروپایی اسلحه تهیه کرده و به غارت و کشتار مردم مظلوم منطقه پرداخته است، گفت: به زودی آمریکا، عربستان را مانند دیگر هم پیمانانی که بعد از دوشیدن رها کرده رها خواهد کرد و این اوج ذلت و خواری برای او خواهد بود.
حجت الاسلام حسین کاردان

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا، حجت الاسلام احمد کاردان، استاد حوزه علمیه و خطیب مشهور، شامگاه 15 مهرماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: پیروان شیطان در روز عاشورا امام حسین(ع) را به شهادت رساندند.

وی افزود: نافرمانی از امر الهی تبعیت از شیطان است و این امر تنها بر انسانهایی مستولی می‌شود که قدرتشان نسبت به قدرت شیطان تنزل یافته و ضعیف شده باشد.

حجت الاسلام کاردان با اشاره به کلام الهی در قرآن که فرمودند: کید و حیله شیطان بسیار ضعیف است، ابراز کرد: اغوا و انحراف از مسیر حق، ثمره نفوذ شیطان در نهاد انسان است تمام هم و غم شیطان در گمراه کردن انسان و گرفتن ثروت و دارایی او برنامه ریزی شده است، نمونه بارز و آشکار این صفات در وجود آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ظهور کرده و این امر بر همگان آشکار و ملموس است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه اضافه کرد: امروز آل سعود ملحد به عنوان بزرگ ترین حامی شیطان بزرگ با تزریق پول به بانکهای غربی و اروپایی اسلحه تهیه کرده و به غارت و کشتار مردم مظلوم منطقه پرداخته است اما به زودی آمریکا، عربستان را مانند دیگر هم پیمانانی که بعد از دوشیدن رها کرده رها خواهد کرد و این اوج ذلت و خواری برای او خواهد بود.

این خطیب مشهور با اشاره به برنامه‌های شیطان، بیان داشت: ترک امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فحشا در جامعه مهم ترین تقابل شیطان با اوامر و نواهی الهی به شمار می‌رود و این همان نفوذ شیطان است و کسانی که دیگران را به گناه دعوت می‌کنند به عذاب علیم خداوند دچار می‌شوند.

حجت الاسلام کاردان در بخش دیگری گفت: اشقیای کربلا به سبب تبعیت از شیطان حقانیت امام حسین(ع) را درک نکردند زیرا ذائقه آنان بر اثر مداومت به گناه و حرام خواری تغییر کرده بود به همین خاطر اباعبدالله الحسین(ع) را به شهادت رساندند.

وی افزود: انسان باید مراقب کید شیطان باشد زیرا او با زینت دادن گناه آن را در برابر دیدگان انسان شیرین و لذت بخش جلوه می‌دهد، انسانهایی که امروز در منطقه قتل و غارت می‌کنند از نخستین روزهای تولد قاتل و غارتگر خلق نشده‌اند بلکه جنایت و کشتار انسانهای بی گناه برای آنان عادی سازی و زیبا جلوه داده شده است.

این استاد حوزه علمیه در پایان خاطر نشان کرد: تاریخ گواه بر گمراهی بسیاری از انسانها است و زبیر یکی از آن افراد است که شیطان با زینت دادن فرزند و مال دنیا او را از درجه یاران پیامبر(ص) به دشمنان او تنزل داد./202/813/ب1

ارسال نظرات