۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۴۱۱۹
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران مطرح شد؛

پیشنهاد آیت الله موحدی کرمانی برای بازی ایران و کره جنوبی

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به انجام مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورا بر حفظ حرمت عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تأکید کرد و گفت: اگر قرار است مسابقه فوتبال در شب عاشورا انجام گیرد باید فضای مسابقه صد در صد عاشورایی و کربلایی باشد.
آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تهران با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، در شب عاشورا به بیان نکات مهمی در این زمینه پرداخت و بر حفظ حرمت عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و شب عاشورا تأکید کرد.

وی برگزاری چنین مسابقه‌ای را در شب عاشورا عجیب خواند و با بیان این‌که از طرفی تذکرات داده شده و بنده هم تذکر می‌دهم و از طرفی اظهار می‌کنند که اگر این مسابقه را در ایران تعطیل کنیم تبعات بسیاری خواهد داشت، گفت: اگر قرار است در شب عاشورا مسابقات فوتبال انجام گیرد باید فضای مسابقه صد در صد عاشورایی و کربلایی باشد.

خطیب نماز جمعه تهران از طرفداران فوتبال و تماشاچیان خواست که حرمت عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را به درستی رعایت کنند و خاطرنشان کرد: باید در و دیوار و تمام فضای ورزشگاه به طور کامل سیاه پوش شود، تماشاچیان به جای کف زدن همه فریاد بزنند یا حسین(ع) و فریاد یا حسین(ع) از بین جمعیت پیوسته بلند شود./920/پ203/ج

ارسال نظرات