۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۵۴۱۵۰
امام جمعه کرمان:

ایران اسلامی در قلب مردم منطقه قرار دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری گفت: کشور ایران توانسته است در منطقه وظایف خود را به خوبی انجام دهد و بحمدالله در قلب مردم مظلوم منطقه جای خود را باز کرده است.
سید یحیی جعفری امام جمعه کر مان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) گفت: واقعه عظیم عاشورا، شهادت امام حسین (ع) را برای همیشه در تاریخ جاودانه ساخت و طومار بنی‌امیه را در هم پیچید.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: امام حسین می فرماید: مرگ در نزد من عین خوشبختی و زندگی با ستمگران را شکنجه‌ای دردناک می‌دانم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری خاطر نشان کرد:  همه  مسلمانان به ویژه شیعیان باید ائمه را الگو و اسوه زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی کردستان، هدف از جنگ تحمیلی علیه ایران را  براندازی جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:  آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی، احساس خطر می‌کردند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، مقابل چپاولگری و مداخله‌های این رژیم‌های پلید را گرفت و در نتیجه باید از ایران هراس داشته باشند، آنها می دانند در مقابل ملت ایران نمی توانند، بایستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری بیان داشت: آمریکا و دشمنان بشریت تصمیم گرفته‌اند نظام سوریه را از پای درآورند، زیرا در برابر آنها ایستاده است، اینها همان ها هستند که داعیه حقوق بشر دارند ولی با سیاست استاندارد دوگانه، به جنگ با ملتهای مسلمان بر خاسته اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در پایان گفت: کشور ایران توانسته است در منطقه وظایف خود را بخوبی انجام دهد و بحمدالله در قلب های مردم مظلوم منطقه جای خود را باز کرده است./201/9705/ب1

ارسال نظرات