۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۵۴۲۴۴
مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران:

دامنه تفکر انقلاب در حال ترویج گسترده جهانی است

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با بیان این که دامنه تفکر انقلاب اسلامی در حال ترویج گسترده در عرصه جهانی است، گفت: کار برای خدا باشد مانند حرکت امام خمینی(ره) می شود که هر میزانی جلوتر می رویم بر عظمت و جایگاه ایشان در عرصه جهانی افزوده می شود.
مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام روح الله انگیسه، مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران شب گذشته در مراسم عزاداری دهه اول محرم که در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) آمل برگزار شد اظهار داشت: در ایام ارزشمند و گرانقدری قرار داریم که ضرورت دارد بهره گیری شایسته و ارزنده ای صورت دهیم که برکات و دستاوردهای بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: ابعاد شخصیتی وجودی امام حسین(ع) بسیار کامل است که همه انسانها متوسل به این شخصیت گرانقدر و بزرگ می شوند تا از سومین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت بهره گیری کنند.

حجت الاسلام انگیسه افزود: اگر نیت خدا باشد و نزدیک به حضرت حق شویم به سبب آنکه جامعیت دارد این ویژگی در همان فرد ظهور و بروز پیدا می کند که امام حسین(ع) را همگان دوست دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: احساس می کنیم داریم به امام حسین(ع) ظلم می کنیم که نمی دانیم به چه صورتی این وجود نورانی را معرفی کنیم و این شخصیت عظیم را مصادره به مطلوب کردیم که گویا فقط برای ما است.

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران اظهار داشت: کار برای خدا باشد مانند حرکت امام خمینی(ره) می شود که هر میزانی جلوتر می رویم بر عظمت و جایگاه ایشان در عرصه جهانی افزوده می شود.

وی با بیان این که دامنه تفکر انقلاب اسلامی در حال ترویج گسترده در عرصه جهانی است، گفت: داریم مشاهده می کنیم جمعیت کثیری از کشورهای جهان برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده و اردوهای راهیان نور با استقبال خوبی از سوی اندیشمندان و بزرگان کشورهای دنیا روبرو است.

حجت الاسلام انگیسه با اشاره به این که زمانی نام مقام معظم رهبری برای بسیاری از مردمان کشورهای جهان برده می شود ابراز ارادت خاصی دارند، بیان داشت: حماسه آفرینی های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز برای مردم جهان بسیار ارزشمند است که شنیدن دلاورمردی های این عزیزان سبب برانگیخته شدن احساساتشان می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت، پاکی و سادگی حماسه های ارزشمندی خلق کردند که این جنس از انسانها را در جایی سراغ نداریم.

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با بیان این که کار برای خدا باشد سبب می شود مردم خود وارد میدان شوند و برای سرور و سالار شهیدان هزینه کنند، گفت: می بینیم در راه عزاداری امام حسین(ع) مردم از همدیگر سبقت می گیرند و تلاشهای بسیاری صورت می دهند.

وی بیان داشت: امام حسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش در مظلومیت به شهادت رسیدند که مکتب حسینی امروز به جایگاه گرانقدری دست پیدا کرده و مشتری بسیاری دارد.

حجت الاسلام انگیسه تصریح کرد: امام حسین(ع) براساس سنت پیامبر گرامی اسلام گام برداشته است و هر کسی دم از اسلام می زند باید ببینیم به چه میزانی بر مبنای ولایت حرکت می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: ولایت شاخص است که اگر از ولایت بهره گیری نکنیم مانند عربستان می شویم که از پول حج برای قتل عام شیعیان استفاده می کند.

مسؤول قرارگاه فرهنگی علویون مازندران با بیان این که ضرورت  دارد اصول صحیح عزاداری را رعایت کنیم، گفت: عزاداری های ما به سمتی می رود که داریم مسیر امام حسین(ع) را تغییر می دهیم و جایگاه قیام عاشورا را با اعمال خود نازل می کنیم.

وی تصریح کرد: قدرت همراهی با آرمان امام حسین(ع) نداریم که دست به چنین اقداماتی می زنیم که می بینیم اطراف اولیاء الله همیشه خلوت است و به سبب آنکه آرمانهای بلندی دارند باید برای رسیدن به آن هزینه دهیم.

گفتنی است، ویژه برنامه های عزاداری ماه محرم در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد شهرستان آمل با حضور پرشور و گسترده عاشقان و دلدادگان به سرور و سالار شهیدان برگزار می شود./1314/202/ب2

ارسال نظرات