۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۵۴۲۸۱
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان در ایام تبلیغی

حجت الاسلام فلاح با بیان این که بخش زیادی از مخاطبان ایام تبلیغی را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند، گفت: باید برای استفاده همه افراد در جامعه از مجالس، برنامه ریزی کرد و نوجوانان و کودکان در این زمینه سهم بسزایی دارند.
تبلیغ برای کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حسن فلاح، استاد حوزه و دانشگاه در جلسه آموزشی تبلیغی برای اعضای مؤسسه سراج همدان که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ برای کودکان یکی از مهمترین اموری است که مبلغان باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به جایگاه آموزش در این عرصه، خاطرنشان کرد: آموزش طلاب در این زمینه یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت و متأسفانه حوزه علمیه از این ظرفیت غفلت کرده است.

حجت الاسلام فلاح در ادامه تصریح کرد: آشنایی با روانشناسی کودک و هم چنین رفتارشناسی کودکان در زمینه تبلیغ برای کودکان بسیار مفید است و باید به آن توجه شود.

وی با بیان این که بخش زیادی از مخاطبان ایام تبلیغی را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند، ابراز داشت: باید برای استفاده همه افراد در جامعه از مجالس، برنامه ریزی کرد و نوجوانان و کودکان در این زمینه سهم بسزایی دارند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: استفاده از ابزارهایی چون اشعار شروع، اشعار اسلام و قالب هایی برای بیان محتوا مانند مسابقه، جدول، تصاویر و داستان در ارتباط گیری با کودکان و نوجوانان بسیار مهم است.

حجت الاسلام فلاح یادآور شد: امروز با وجود همه هجمه های فرهنگی علیه اسلام و مکتب تشیع لازم است تا با روش های برنامه ریزی شده در مقابل دشمنان صف آرایی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نیاز امروز نسل جوان به ارتباط با مسائل معنوی، افزود: امروز در شرایطی این فرصت ایجاد شده است که تمام ابزارهای تبلیغی دشمن برای انحراف جوانان حاضر و آماده است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به نقش تعیین کننده روحانیت در سعادت جامعه، گفت: روحانیت می تواند تا حد زیادی در ارتقا و واکسینه کردن جامعه نسبت به انحرافات عقیدتی اثرگذار باشد./979/202/ب2

ارسال نظرات