۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۵۴۳۳۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای موفق طرح طلایه داران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی از اجرای موفق طرح طلایه داران خبر داد و گفت: برای دو هزار طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر کارت صادر شده است.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،‌ سردار ناصر اصلانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ظهر امروز در همایش همه مسؤولیم از روند برگزاری مطلوب برنامه های هفته خبرداد و ضمن تقدیر از حمایت های حجت الاسلام قریشی ریاست ستاد ابراز داشت: خوشبختانه در حال حاضر تمانی سازمان ها و ادارات دارای شورای امر به معروف ونهی از منکر هستند.

وی از اجرای مناسب طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: برای 2000 نفر طلایه دار که مورد اموزش قرار گرفتند کارت صادر شده است.

اصلانی همچنین از اجرای 41 عنوان برنامه بالغ بر 400 برنامه در طول هفته خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای مانور تذکر لسانی، برگزاری جلسات اخلاق ویژه مدیران به صورت ماهیانه برگزاری نشست های تخصصی، تشکیل شوراهای و مدیریت و نظارت کلیه نمایشگاه ها ازدیگر اقدامات این ستاد در اذربایجان غربی است.

همایش همه مسؤولیم ویژه تجلیل از فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

این مراسم با تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و  نهی ازمنکر استان و مداحی حاج حسین فرازی به پایان رسید./936/203/ب3

ارسال نظرات