۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۵۴۴۲۲

ثبت نام 3 هزار البرزی در آزمون سراسری قرآن و عترت

روابط عمومی ستاد خبری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اعلام کرد که ٢٥ هزار نفر در آزمون اینترنتی«به سوی فهم قرآن» ثبت نام کرده اند که قریب به ٣ هزار نفر از این تعداد را کارمندان استان البرز تکیل می دهند.
مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری رسا از البرز، روابط عمومی ستاد خبری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از ثبت نام ٢٥ هزار نفر در آزمون اینترنتی«به سوی فهم قرآن» خبر داد و گفت: این آزمون ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود؛ بر اساس این گزارش قریب به ٣ هزار نفر از کارمندان استان البرز تا امروز در آزمون سراسری به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان دولت ثبت نام کردند.

گفتنی است، اکنون وزارت آموزش‌وپرورش در رتبه نخست و وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در رتبه‌های دوم تا پنجم بیشترین آمار ثبت نام در آزمون سراسری ویژه کارمندان دولت قرار دارند.

منبع اصلی آزمون الکترونیک سراسری قرآن و عترت ویژه کارمندان دولت، کتاب «به سوی فهم قرآن» است که نسخه الکترونیکی آن از منوی سمت راست سایتwww.quranedu.ir و نسخه مکتوب آن از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها قابل دریافت است.

شایان‌ذکر است آزمون الکترونیکی شامل ٢٠ سؤال تستی و یک سؤال تشریحی است که در مدت‌زمان ١٥ دقیقه برگزار می‌شود و نفرات برگزیده آن در مرحله دوم در یک آزمون حضوری تشریحی شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است  نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های سراسری قرآن و عترت برای مؤسسات قرآنی و عموم علاقه‌مندان تا ٢٩مهرماه و برای کارکنان دولت تا ٨ آبان ماه ادامه دارد./837/101/ب2

 

ارسال نظرات