۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۵۴۵۴۹
استاد حوزه و دانشگاه:

جنایت های آل سعود، ملعبه قرار دادن اسلام است

استاد حوزه و دانشگاه بمباران مردم یمن در ماه محرم را نمونه زیرپا گذاشتن آموزه های اسلامی از سوی آل سعود دانست و گفت: این جنایت ها دال بر ملعبه قرار دادن اسلام از سوی رژیم وابسته به لابی صهیونیسم است.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن جنایت آل سعود در یمن گفت: این بمباران نشان دهنده وحشیگری رژیم مرتجع و وابسته به لابی صهیونیسم است هر چند که این اقدام ملت یمن را از مسیر اصلی رویگردان نکرده و حماسه بیشتری را در آنها ایجاد خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه جنایت اخیر آل سعود را نشان دهنده ملعبه قرار دادن اسلام از سوی این رژیم دانست و افزود: آل سعود به هنگام منفعت های دنیوی خود داعیه اسلام را دارد و در هنگام تهدید منافع مادی همه قوانین بدیهی اسلام را زیرپا می گذارد.

حجت الاسلام سعدی فاجعه منا و بمباران مردم یمن در ماه محرم را نمونه زیرپا گذاشتن آموزه های اسلامی از سوی آل سعود دانست و ابراز داشت: جنگ در ماه محرم حرام است و نباید قطره خونی ریخته شود و این جنایت ثابت کرد که آل سعود حرمت مکانی و زمانی قائل نبوده و حرمت های اسلامی را از بین می برد.

وی با بیان اینکه آل سعود افزون بر دریدن حرمت های اسلامی، حرمت های عربی را از بین برد، خاطرنشان کرد: غیرت، حمایت از مهمان، عدم رویارویی با ضعفا و مهمان نوازی از خصائص مردم عرب است در حالی که بمباران زنان و وکودکان و افراد ضعیف نه تنها رسواکننده بلکه نشان بر عدم مسلمان و عرب بودن آل سعود است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان اینکه آل سعود پست تر از یهود است، گفت: جامعه جهانی توانایی تحمل رذایل و پستی های آل سعود را نخواهد داشت و این رژیم تاوان جنایات خود را از سربازان اسلام ناب محمدی دریافت خواهد کرد و بمباران های بی هدف در راستای تضعیف روحیه رزمندگان خط مقدم جبهه ضداستکبار انجام می شود هر چند که اثر معکوسی خواهد داشت.

حجت الاسلام سعدی اظهار داشت: مجامع بین المللی از سوی استکبار و مؤسسان رژیم صهیونیستی تشکیل شده اند و نباید به آنها امید بست همانطور که آزادگان جهان از آنها ناامید هستند و تنها 8 روز در جهان از زمان تأسیس سازمان ملل تاکنون شاهد جنگ نبودیم و این نشان از عدم دل بستن به سازمان های مدعی حقوق بشر است.

وی به حذف عربستان سعودی از فهرست کشورهای جنایتکار وکودک کش اشاره و عنوان کرد: سازمان ملل با این اقدام از رژیمی که مانع برگزاری انتخابات می شود و تنها به واسطه دریافت کمک های مالی، از آن حمایت کرد و این در حقیقت فروختن شرف به پول است و دل بستگان به چنین سازمان هایی سخت در اشتباهند./9456/302/ب3

ارسال نظرات