۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۵۵۱۵۸
مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین:

حامیان امام زمان حرام را از زندگیشان دور کنند

حجت الاسلام حسینی گفت: لقمه حرام را وارد زندگی‌هایمان نکنیم کسانی که امام حسین(ع) را کشتند حرام خور بودند و همین موجب شد به امام حسین(ع) لبیک نگویند، اگر می‌خواهیم علیه امام زمان(عج) نباشیم حرام را از زندگیمان دور کنیم.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ظهر امروز در حسینیه سید جمال قزوین تبلیغات را عامل فریب مردم و دور کردن آنها از واقعیت دانست و گفت: تبلیغات بنی امیه موجب شد مردم کوفه امام حسین(ع) را تنها بگذارند.

وی در ادامه افزود: همه‌ انسانها فطرت خداجو دارند اما عده‌ای به خاطر ایمان ضعیف تحت تأثیر تبلیغات و ریاست قرار می‌گیرند، قاتلان کربلا برای به دست آوردن پست و مقام امام حسین(ع) را به شهادت رساندند.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان امام حسین(ع) در واقعه عاشورا افراد بیسوادی نبودند بلکه از سرشناسان جامعه بودند و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم داشتند، ابن سعد مفسر قرآن بود و وقتی فرمانده سپاه شد مردم معتقد بودند که او دنیاپرست نیست.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شریح قاضی از قاریان قرآن و مورد قبول مردم بود و زمانی که ابن زیاد هانی را دستگیر کرده بود، اعلام کرد هانی در امان است و زمانی که این زیاد 9 کیسه طلا به او داد، او به ناحق حکم قتل امام حسین(ع) را امضا کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه افرادی همانند ابن زیاد و شریح در روزگار ما فراوان‌ هستند، ابراز کرد: شمر در جنگ صفین در کنار امیرمؤمنان علی(ع) شمشیر می‌زد و یک چشم خود را از دست داد، اما خوردن لقمه حرام موجب شد تا او عاقبت به خیر نشود.

وی به اهمیت حلال خوری اشاره و اظهار کرد: خوردن لقمه حلال تا 40 روز عبادت انسان را باطل می‌کند و خوردن مال حلال تا هزار سال انسان را بیمه می‌کند.

مشاور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین یادآور شد: کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند در اوایل انقلاب از دلسوزان نظام و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی بودند اما خوردن لقمه حرام موجب شد تا آنها از دین فاصله بگیرند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تذکید کرد: لقمه حرام را وارد زندگی هایمان نکنیم کسانی که امام حسین(ع) را کشتند حرام خور بودند و همین موجب شد به امام حسین(ع) لبیک نگویند، اگر می‌خواهیم علیه امام زمان(عج) نباشیم حرام را از زندگیمان دور کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)، خاطرنشان کرد: مخالف ظالم و حامی مظلوم باشید، عافیت طلب ها در واقعه عاشورا نقش بسزایی داشتند، سلیمان بن صرد خزاعی از عافیت طلبانی بود که امام حسین(ع) را تنها گذاشت و به موقع امام را یاری نکرد.

وی در پایان گفت: اگر شیعه واقعی هستیم باید ضد سعودی و صهیونیست باشیم و با زبان و قلم خود امام زمان(عج) را یاری کنیم./955/202/ب2

ارسال نظرات