۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۵۵۲۷۲
امام جمعه موقت خرم آباد:

مدیریت صحیح فرهنگی لازمه جلوگیری از ولنگاری است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مشاهده ولنگاری فرهنگی در عرصه های گوناگون، بر مدیریت صحیح و به موقع مسؤولان فرهنگی تأکید کرد و گفت: مدیریت صحیح لازمه جلوگیری از ولنگاری است.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، گفت: قیام عاشورا به ما درس مقاومت، ایستادگی، دفاع از حق و مبارزه با ظلم و ستم را می آموزد.

امام سجاد نقش روشنگری در قیام عاشورا داشت

امام جمعه موقت خرم آباد با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، گفت: امام سجاد(ع) نقش روشنگری در قیام عاشورا داشت.

وی با اشاره به کمک کردن امام سجاد(ع) به مستمندان و موضع گیری قاطع ایشان در برابر ظلم و ستم، افزود: روحیه مبارزه گری امام سجاد(ع) موجب شد که او را به شهادت برسانند.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه مدیریت فرهنگی بر مبنای اسلامی، عنوان داشت: تأکید رهبری از باب خیرخواهی و نصیحت است.

وی با بیان اینکه رهاسازی فرهنگ و غفلت از مسؤولیتها خیانت به کشور است و ولنگاری فرهنگی را در پی دارد، خاطرنشان کرد: ولنگاری فرهنگی مغایر با  مبانی و قوانین اسلامی کشور است.

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر مواظبت مسؤولان به امر فرهنگ و جلوگیری از رواج ولنگاری، بیان داشت: با توجه به فرمایشات رهبری باید جلوی فعالیتها و اقداماتی که مبانی اسلام و انقلاب مخالف است گرفته شود.

وی با تأکید بر توجه به آرمانها و مبانی انقلاب، اظهار داشت: افرادی که می خواهند خود را به مبانی انقلاب نسبت دهند نباید نسبت به مسائل فرهنگ بی توجه بوده و کوتاهی کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: برای مسؤولان در عرصه های گوناگون جمهوری اسلامی ایران ولنگاری، کوتاهی کردن، بی توجهی به مسائل فرهنگی، روزمرگی و ندانم کاری معنایی ندارد.

وی جلوگیری از ولنگاری را مطالبه مهم انقلاب و مردم عنوان کرد و گفت: این مهم باید مورد توجه متولیان امر در هر زمینه ای به ویژه در عرصه فرهنگ قرار گیرد.

حجت الاسلام متقی نیا با یان اینکه حمایت از این ولنگاری ها و بی توجهی برخی مسؤولان به مسائل فرهنگی گناه است، تأکید کرد: مسیر مقابله متفاوت است و باید ضعفها را گوشزد کرد و نسبت به مسؤولیت ها با جدیت برخورد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: مسؤولان فرهنگی باید بیش از پیش مواظب مسائل و مشکلات فرهنگی باشند و جلوی موازی کاریها و ولنگاری فرهنگی گرفته شود.

مظلوم کشی زمینه ای برای نابودی آل سعود است

حجت الاسلام متقی نیا موقت خرم آباد در ادامه به حمله آل سعود به مردم یمن اشاره کرد و افزود: این حوادث شباهت زیادی به حوادث کربلا دارد.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه ابراز امیدواری کرد که این مظلوم کشی ها زمینه ای برای نابودی آل سعود شود.

استاندارد، از راه های مهم تقویت اقتصاد مقاومتی است

وی به روز جهانی استاندارد اشاره و با تبریک این روز، گفت: محور اصلی توسعه اقتصاد است و مسأله استاندارد نقش بسزایی در تقویت اقتصاد مقاومتی دارد.

حجت الاسلام متقی نیا مسأله استاندارد و توجه به این مهم را از راه های مهم تقویت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با توجه به این مهم فاصله ها در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی کاهش می یابد./9459/201/ب2

ارسال نظرات