۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۵۵۳۳۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حمله رژیم آل سعود به یمن از بزرگترین جنایات جنگی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمله رژیم آل سعود به یمن را از بزرگترین جنایات جنگی دانست و گفت: امروز هم مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید مواجهه مقتدرانه با دشمن را از حضرت زینب(س) بیاموزند و مقابل امریکا و مستکبران جهان سکوت یا نرمش نداشته باشند.
آیت الله سید احمد حسینی خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی، نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم «رهروان زینبی» در تکیه ابوالفضلی نیشابور با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) نزد اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع)، گفت: حضرت زینب(س) چنان شخصیت درخشانی دارند که مایه مباهات و سرافرازی خاندان آل محمد(ص) شده اند.

وی افزود: مطابق شواهد و اسناد و روایات امام زمان(عج) به اینکه عمه ای چون حضرت زینب(س) دارند افتخار می کنند و بزرگترین مصیبت ایشان هم مصیبت اسارت آن حضرت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با اشاره به رشادتها و عزت آفرینی های حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا و دوران اسارت، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار ظاهرا به عنوان اسیر جنگی وارد مجلس یزید که سرمست غرور و قدرت بود و ادعای خداوندگاری داشت، شد اما چنان این هیبت پوشالی را بر هم ریخت که گویا یزیدیان اسیر آن حضرت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضرت زینب(س) در برابر یزید که سعی داشت پیروزی ظاهری خود را به رخ بکشد، با اقتدار فرمود: «هر چه از دستت ساخته است انجام بده، تو کوچکتر از آنی که نام ما را از تاریخ پاک کنی. تو در نگاه من کوچکتر و پست تر از آنی که تو را کسی به حساب آورم اما ناچارم به مقتضای شرایط با تو سخن بگویم تا بشریت آگاه و بیدار شود».

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی حمله رژیم آل سعود به یمن را از بزرگترین جنایات جنگی دانست و تأکید کرد: امروز هم مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید مواجهه مقتدرانه با دشمن را از حضرت زینب(س) بیاموزند و مقابل امریکا و مستکبران جهان که دم از حقوق بشر می زنند اما زن ومرد و کوچک و بزرگ را به خاک وخون می کشند، سکوت یا نرمش نداشته باشند.

وی اظهار کرد: امروز جوانان مسلمان در جای جای جهان از گروه زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان گرفته تا جوانان سلحشور حزب الله  با الهام از انقلاب اسلامی که برخاسته از عاشورای حسینی است، مقابل یزیدیان زمان ایستاده اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تلاش آمریکا و اسرائیل برای فراری دادن داعش از عراق، خاطرنشان کرد: یزیدیان زمان هم هنگام شکست، به شیوه جد خود یزید عمل می کنند که در برابر حضرت زینب(س) با هتاکی به سر مبارک امام حسین(ع) قصد انتقام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی یادآور شد: زنان مسلمان باید تمام قامت و با کمال افتخار به جهانیان اعلام کنند که همه کنیزان زینب(س) هستند و راه زینب(س) را با قدرت ادامه می دهند./930/201/ب2

ارسال نظرات