۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۵۵۴۰۵
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

کشتار مردم یمن محصول توطئه مشترک صهیونیست، آمریکا و رژیم سعودی است

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت هولناک کشتار مردم مظلوم یمن از سوی رژیم آل سعود محصول توطئه مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم سعودی است، گفت: قتل عام عزاداران حسینی در پایتخت یمن صنعا از سوی رژیم سفاک سعودی برای جبران شکست ها و ناکامی این رژیم در صحنه بین المللی و حاکمیت نامشروع آن است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان، گفت: امروز اسلام در مقابل جنایتکار وحشی و بی‌رحمی به نام آمریکا قرار گرفته که به خون اسلام و استقلال نظام  اسلامی تشنه است.

وی با اشاره به این‌که زمان ما، زمان مظلومیت جهان اسلام است، اظهار داشت: شیوخ عرب و آل‌سعود یکی از دلایل اصلی مظلومیت اسلام هستند چرا که پول‌هایی که آل‌سعود برای از بین بردن مسلمانان در سوریه و یمن به نفع اسراییل هزینه کرده اگر برای نابودی مسیحیت در اروپا هزینه می‌کرد اثری از مسیحیت دیگر نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این حقانیت اسلام ناب محمدی است که بر اساس وعده الهی این اسلام را حفظ می‌کند و امروز با مسؤولیت سنگین‌تری مواجه هستیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این‌که در دل‌های آمریکایی‌ها کینه اسلام جا دارد، گفت: آمریکا نفت ملت‌های اسلامی را می‌خواهد تا بازار اسلحه‌اش رایج باشد و آن‌ها می‌خواهند مخازن نفت مسلمانان را سوزانده و صفر کنند و 70 سال است که از آل سعود استفاده می‌کنند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به کشتار بی‌رحمانه 800 نفر از عزاداران در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی، خاطرنشان کرد: دو نفر در فرانسه می‌میرند دنیا را خراب کردند اما این کشتار را دیدند و سکوت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران اختلاف بین عربستان و آمریکا را دروغ دانست و افزود: آمریکا فقط می‌خواهد نشان دهد که با کشتار دسته جمعی موافق نبود و نگاه دموکراسی و دفاع از حقوق بشر داشته باشد.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که آل‌سعود وارثان امویان بر روی این زمین خاکی هستند، گفت: اکنون وارثان ابن معاویه در حال جنایت در یمن و بحرین و نیجریه هستند و باید بدانند که ظلم پایدار نمی‌ماند و سردمداری با کفر دوام پیدا نمی‌کند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران آمریکا را بزرگترین حامی تروریست دانست و گفت: آمریکای جنایتکار به نام مبارزه با تروریست‌ها وارد سوریه شد و ارتشیان سوریه را بمباران کرد و به دروغ می‌گوید اشتباه شده است.

وی داعش و گروه های تکفیری منطقه را ساخته و پرداخته سیاست های آمریکا و صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: اذعان مقامات آمریکایی درباره نحوه به وجود آمدن این گروه های تروریستی ثابت کننده این ادعا است که داعش محصول مشترک اتاق فکر آمریکایی ها و صهیونیست ها است.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران آمریکا را دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: به هیچ وجه از دشمنی آمریکا با ایران کاسته نشده است بلکه مقامات آمریکایی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که سیاست های آمریکا در جهان اسلام در حال تبدیل شدن به عاملی برای کشتار جمعی و قتل عام تدریجی مسلمانان است، ادامه داد: زنجیره جنایات کاخ سفید امروز با قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع یمن در حال تکمیل شدن است.

وی با بیان این که مبارزه با آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود خون بهای سرور و سالار آزادگان حضرت سیدالشهدا(ع) است، تصریح کرد: زنده نگهداشتن حماسه عاشورا، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی، تهدیدها و تحریم های دشمن است.

نایب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیام عاشورای حسینی مبارزه مستمر با ستمگران و ظالمان بوده که امروز در رژیم آمریکا و صهیونیسم بین المللی تجلی یافته است، خاطرنشان کرد: تفکر عاشورایی، مذاکره با دشمنان کینه توز را بزرگترین خطر برای انقلاب اسلامی که برآیندی از قیام خونین کربلا است، می داند.

استاد حوزه علمیه مازندران جنایت های آل سعود سفاک در یمن را اوج خباثت آنها دانست و گفت: اوج رسوایی رژیم آل سعود و حامیان جنایتکار او سازمان های به اصطلاح حقوق بشری نسل کشی رژیم کودک کش آل سعود تکمیل کننده جنایات های مکرر در طول دو قرن اخیر و کشورهای اسلامی در منطقه است.

وی با اشاره به این که جنایت هولناک کشتار مردم مظلوم یمن از سوی رژیم آل سعود محصول توطئه مشترک رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم سعودی است، ادامه داد: قتل عام عزاداران حسینی در پایتخت یمن صنعا از سوی رژیم سفاک سعودی برای جبران شکست ها و ناکامی این رژیم در صحنه بین المللی و حاکمیت نامشروع آن است.

حجت الاسلام جلالی حکومت آل سعود را عامل ایجاد تفرقه و نفرت پراکنی در بین کشورهای منطقه دانست و افزود: ترویج فرقه‌گرایی و پرورش تروریست‌های اجاره‌ای برای ایجاد ناامنی در کشورهای مسلمان و کشتن انسان‌های بیگناه به منظور ایجاد فضا و زمینه برای مداخله و حضور نامشروع طرح نظام سلطه برای رژیم فاسد آل سعود است.

وی با بیان این که خاندان آل سعود برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تاریخ مصرف مشخصی خواهد داشت، گفت: مهمترین مأموریت خاندان آل سعود در قبال حفظ حکومتشان از جانب نظام سلطه، ایجاد تفرقه و فرقه گرایی در امت اسلامی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجاوز و جنایات سعودی‌ها در  یمن سبب بر باد رفتن سرمایه‌گذاری‌های چند دهه‌ای آنان و کنار رفتن نقاب تزویر و نفاق و آشکار شدن چهره زشت و کریه رژیم وهابی آل سعود شده است، افزود: اقدام اخیر سعودی‌ها در حمله به منطقه‌ای غیر نظامی و کشتار صدها مسلمان بیگناه و مظلوم را سبب افشا شدن بیش از پیش خوی وحشیانه این رژیم جنایتکار در پیشگاه امت اسلامی و جهانیان خواهد شد./950/202/ب2

ارسال نظرات