۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۵۵۵۸۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

جنایات یمن اوج توحش حکام فاسد آل سعود است/ مقامات آمریکایی مسؤول اصلی بحران های خاورمیانه هستند

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در یمن شاهد اوج توحش حکام فاسد آل سعود هستیم، گفت: کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند امروز هزاران کودک بی گناه را در یمن به شیوه وحشیانه ای به شهادت رساندند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با طلاب که با موضوع بررسی جنایت های آل سعود در یمن برگزار شد، با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن گفت: آل سعود جنایت کار به نیابت از آمریکایی ها و صهیونیست ها مشغول کشتار انسان های بی گناه در یمن است.

وی با بیان این که هدف آمریکایی ها از راه انداختن جنگ و خونریزی در منطقه ایجاد حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی است، افزود: هر گونه جنایتی که در منطقه شاهد آن هستیم با چراغ سبز و حمایت آمریکایی ها صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دستان آمریکایی ها به خون میلیون ها انسان بی گناه در اقصی نقاط جهان آغشته است، تصریح کرد: امروز مقامات آمریکایی مسؤول اصلی بحران های خاورمیانه هستند، چون این جنگ و خونریزی ها به دلیل زیاده خواهی های آمریکایی ها در منطقه رخ داده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که سعودی ها بدون هماهنگی و نظر آمریکایی ها هیچ اقدامی نمی کنند، افزود: اگر امروز شاهد حضور نظامی عربستان در یمن و بمباران بی وقفه آنها بر سر مردم بی گناه یمن هستیم به دلیل تمایل آمریکایی ها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود بازنده اصلی جنگ در یمن است، خاطرنشان کرد: حکام فاسد سعودی با توجه به حمایت های گسترده آمریکا و دیگر کشورهای عربی و اروپایی در کشتار مردم یمن، اما نتوانسته اند مقاومت گروه های مردمی و ارتش یمن را در هم بشکنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در یمن شاهد اوج توحش حکام فاسد آل سعود هستیم، خاطرنشان کرد: کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند امروز هزاران کودک بی گناه را در یمن به شیوه وحشیانه ای به شهادت رساندند.

وی با بیان این که نهادهای حقوق بشری تنها دم از حقوق بشر می زنند، بیان داشت: در برابر نسل کشی عربستان در کشور یمن صدایی از آن ها شنیده نمی شود و موضعی برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده نگرفتند.

حجت الاسلام صادقی دولت عربستان را مروج وهابیت، تکفیر، تفرقه و تروریسم دانست و افزود: همانطوری که بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در سال ۶۶ به مناسبت شهادت زائران ایرانی به دست آل سعود فرمودند اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى توانیم از جنایات آل سعود بگذریم.

وی افزود: سلفی ها پیشینه ننگینی در کشتار مسلمانان و یاری رساندن به قاتلان زنان و کودکان را دارند، خائنان حرم با پول نفت مسلمانان به قتل مسلمانان می پردازد و به صهیونیست های غاصب در کشتار کودکان و زنان فلسطینی یاری می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران دشمنی جبهه کفر را با اسلام پایان ناپذیر دانست و تصریح کرد: به تعبیر قرآن مادامی که شعار اسلام ناب را سر دهیم، دشمنان اسلام هرگز از امت اسلام راضی نخواهند شد.

وی با بیان این که آل سعود دست نشانده آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این رژیم مفسد و خبیث مهره آمریکایی ها به منظور تحقق اهداف شوم صهیونیستی آمریکایی است و دستان آنها آلوده به خون های هزاران انسان بی گناه آلوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آل سعود در کشتار انسان های بی گناه منطقه هم پیمان صهیونیست ها هستند، بیان داشت: جنایت های این رژیم مستکبر امروز برای بسیاری از ملت های جهان آشکار شده است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که کشورهای اسلامی باید وحدت و همبستگی داشته باشند، ادامه داد: مسلمانان نباید هیچ گاه فریب نقشه های دشمنان را بخورند که آن ها می خواهند به منافع و اهداف خود دست پیدا کنند.

وی گفت: مردم کشور یمن تحت سخت ترین جنایات قرار دارند که آل سعود از هر اقدام ضد انسانی بهره گیری می کند و جای تعجب است که کشوری که خود را خادم الحرمین می داند دست به چنین اقداماتی زده و دست به کشتن مسلمانان بزند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امت اسلامی نباید در برابر جنایت‌های آل سعود در منطقه سکوت کنند، تصریح کرد: امروز دستان پلید آل سعود به خون های پاک هزاران انسان بی گناه در کشورهای مختلف اسلامی آلوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آل سعود به دنبال گسترش فضای ناامنی در منطقه است که امروز نیز به حمایت از داعش می پردازد، افزود: آل سعود دست به جنایات و کشتارهای بسیاری می زند که نمونه بارز آن در کشور یمن است.

وی در ادامه با اشاره به فروش گسترده و بدون محدودیت انواع سلاح‌های پیشرفته به عربستان سعودی و امارت از سوی آمریکا، گفت: کاخ سفید با آگاهی کامل نسبت به بهره‌گیری عربستان سعودی از سلاح‌های آمریکایی برای کشتار زنان و کودکان بی پناه یمنی نه تنها در فروش سلاح به این کشور محدودیتی ایجاد نکرده بلکه نوع و حجم تجهیزات ارسالی برای ارتش سعودی را با هدف اثرگذاری بیشتر توسعه داده است.

معاون حوزه علمیه مازندران افزود: افکار عمومی غرب باید ضمن آگاهی کامل نسبت به ابعاد وسیع جنایات آل سعود در یمن که با پشتیبانی مستقیم آمریکا صورت می گیرد با صدای بلند نسبت به این اقدامات واکنش نشان بدهند.

وی افزود: جنایت خونبار عربستان در یمن نشانگر این است که وقتی مزدوران آل سعود در یمن، عراق و سوریه دچار شکست شدند و نتوانستند به مقاصد شوم خود همچون توسعه طلبی و هماهنگی با آمریکا و صهیونیست ها دست پیدا کنند اقدام به این جنایتدهای وحشیانه می کنند و زنان و مردان و کودکان بیگناه را می کشند.

استاد حوزه علمیه مازندران تاکید کرد: آل سعود از طریق جنگ نابرابر در یمن همه تلاش خود را بکار بسته است تا انسان های بیگناه را در این کشور به خاک و خون بکشد و غریزه سلطه جویی خود را اعمال کند و از مظلومان جهان از جمله مردم یمن انتقام بگیرد.

وی افزود: به نظر می رسد اربابان آل سعود با حمایت دولتمردان آمریکایی و حمایت رژیم غاصب صهیونیستی حرکتی را در مقابل ملل مسلمان جهان و منطقه آغاز کردند که بدون شک حتی با کشتار وحشیانه و فاجعه انگیز مردم این کشورها نتیجه ای جز شکست را برای آنها به ارمغان نخواهد آورد.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: آل سعود با جنایت وحشیانه در قبال مردم یمن و کشتار آنها ثابت کرده است که خباثت جریان وهابیت و تکفیری بودن این تفکر علیه مسلمانان اثبات شده است از این رو سازمان های بین المللی باید در راستای مقابله با این اقدامات وارد عمل شوند و راهکار جدی را اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: آل سعود همه زیرساخت های یمن مانند مدارس، مساجد، بیمارستان و منازل مردم را هدف قرار داده بلکه این ملت را وادار به تسلیم کند، اما هر چه بیشتر تلاش کرده کمتر نتیجه گرفته و پیروز این عرصه ملت مسلمان یمن است./950/202/ب2

ارسال نظرات