۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۵۵۶۲۰
با حضور آیت الله قریشی:

حجت الاسلام ارجمندی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه ارومیه معرفی شد

با حضور آیت الله قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسؤولان حوزوی، حجت الاسلام ارجمندی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه معرفی شد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ظهر امروز با حضور آیت الله قریشی عضو خبرگان رهبری و حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی مدیرکل حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: طلبگی با رنج و سختی همراه است و تنها راه کاستن از سختیها و کسب موفقیت، اتکال به خدای متعال و رعایت تقوای الهی است.

وی افزود: تمام علما و بزرگان دین که در عصر و زمان خود انسانهای بزرگ و نقش آفرینی بوده و هستند، رابطه عمیقی با خدای متعال داشته و دارند و اگر امروز طلبه ای می خواهد موفق عمل کند باید ارتباط خود را با خدای متعال تقویت کند.

مدیر حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: حجت الاسلام شهرستانی دو سال بود که مدیریت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) را بر عهده داشت و به دلیل حضور خانواده وی در قم از ادامه این نقش مجبور به امتناع شده اند.

وی به ویژگیهای مثبت مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه اشاره و اضافه کرد: حجت الاسلام ارجمندی از روحانیان بسیار ارزشمند استان بوده و سابقه مدیریتی خوبی دارند و در دانشگاه ها و مراکز علمی و نیز سطح شهر از مبلغان توانمند هستند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: امیدواریم حجت الاسلام ارجمندی با همراهی طلاب و دیگر همکاران در چهارچوب وظایف مطرح شده بتوانند مسؤولیت خود را به نحو احسن انجام داده و این مدرسه را به یک مدرسه علمیه نمونه تبدیل کنند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در حوزه های علمیه استان و طبیعی خواندن این نوع مشکلات، افزود: تمامی نهادها و ارگانها با حوزه های علمیه همکاری خوبی دارند و در حد وسیع برای حل مشکلات تلاش می کنیم تا طلاب بتوانند به وظیفه معنوی و تبلیغی خود بپردازند.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت سابق حجت الاسلام شهرستانی، حجت الاسلام جواد ارجمند به عنوان مدیریت جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه معرفی شد.

حکم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه به وسیله حجت الاسلام عبدی فام، معاون آموزشی مدارس علمیه برادران آذربایجان غربی قرائت شد./936/202/ب2

ارسال نظرات