۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۵۵۶۲۹
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام:

10 بانوی فعال قرآنی به مسابقات کشوری اعزام می شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: مسابقات قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در بخش خواهران و برادران و طی سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که در استان ایلام مرحله شهرستانی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در سطح همه شهرستان‌ها برگزار شد.
مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، محمدرضا تردست، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام دیروز در گفت وگو با رسانه ها از اعزام 10 بانوی فعال قرآنی از استان ایلام به مرحله کشوری خبر داد و اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان از 24 تا 27 مهرماه به میزبانی استان البرز و شهر کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله کتبی این مسابقات به منظور صرفه جویی در زمان و امکانات به صورت غیر متمرکز و در استان‌ها انجام شد و امروز 10 بانوی برتر و منتخب مرحله استانی جهت حضور در مرحله شفاهی به شهرستان کرج اعزام شدند.

تردست در خصوص روند برگزاری مسابقات گفت: مسابقات قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در بخش خواهران و برادران و طی سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که در استان ایلام مرحله شهرستانی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در سطح همه شهرستان‌ها برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی در مرحله استانی به میزبانی شهر ایلام با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء مشخص شدند، مرحله کشوری این مسابقات در بخش برادران هفته آینده در استان البرز برگزار خواهد شد./879/203/ب3

ارسال نظرات