۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۵۵۶۳۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی «آثار شهید مطهری» در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات کتابخوانی با محوریت سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری برگزار می شود.
کتاب

سمیه عزیزی، در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت 12 مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان بیان داشت: این مدارس در سطح دو و سه مشغول مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات کتابخوانی در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 250 نفر از طلب مدارس علمیه استان جهت شرکت در مسابقات کتابخوانی سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری نام نویسی کرده اند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی شهید مطهری به مدت هفت روز فرصت نام نویسی جهت شرکت در این دوره از مسابقات را دارند.

وی اظهار داشت: طلاب به شرکت در دوره مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری با مراجعه به سایت فرهنگی مرکز مدیریت می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

عزیزی هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بصیرت افزایی بین طلاب بیان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آشنایی طلاب با آثار حوزه دین و معارف و آشنا شدن با آثار شهید مطهری را از دیگر اهداف مسابقات کتابخوانی عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: تقویت سطح علمی طلاب و بالا بردن توانایی تبلیغی طلاب از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرآنی است.

گفتنی است، مسابقه کتابخوانی «سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری» پابان مهر ماه جاری به صورت اینترنتی برگزار می شود و برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی به مرحله کشوری راه می یابند./9459/302/ب3

ارسال نظرات