۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۴۵۵۷۰۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:

نخبگان فعال قرآنی ایلام به مسابقات کشوری اعزام می شوند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: برخلاف سال‌های گذشته که برگزاری مسابقات خواهران تحت‌الشعاع مسابقات برادران قرار می‌گرفت، امسال مسابقات خواهران به صورت ویژه‌ای برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسن شهیدی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام حسن شهیدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، امروز در گفت و گو به رسانه ها اظهار داشت: مرحله کشوری سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم به میزبانی استان گیلان و در شهر رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان ایلام با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رده سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود، افزود: تعداد کاروان اعزامی ایلام که از مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته‌اند، 9 نفر است.

وی تصریح کرد: بخش‌های این دوره از مسابقات شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف، اذان، ابتهال، دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

حجت الاسلام شهیدی به برگزاری غیر همزمان مسابقات برادران و خواهران اشاره کرد و گفت: برخلاف سال‌های گذشته که برگزاری مسابقات خواهران تحت‌الشعاع مسابقات برادران قرار می‌گرفت، امسال مسابقات خواهران به صورت ویژه‌ای برگزار خواهد شد./102/879/ب1

ارسال نظرات