۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۵۵۷۱۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف:

جلسات امام حسین باید کاربردی شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف با اشاره به اینکه جلسات امام حسین(ع) باید کاربردی شود، گفت: برپایی محافل امام حسین(ع) و زیارت ایشان از ثواب‌های زیادی برخوردار است بنابراین نباید جلسات و محافل امام حسین(ع) را کوچک بشماریم.
نبئی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام هادی نبئی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف شامگاه یکشنبه در مراسم عزاداری به مناسبت ایام ماه محرم که در دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف برگزار شد، اظهار داشت: محافل امام حسین(ع) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و خداوند نیز برای شرکت‌کنندگان، گریه‌کنندگان و برپاکنندگان محفل امام حسین(ع) درود می‌فرستد.

وی با بیان اینکه محافل امام حسین(ع) محل شرکت ملائکه است و این محافل از حالت فرشی تبدیل به حالت عرشی می‌شود، گفت: این جلسات مورد عنایت خاص خداوند، پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) قرار دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خوسف افزود: یکی از خصوصیات جلسات امام حسین(ع) این است که اگر کسی وارد این محافل شود اشک‌ها جاری می‌شود و اگر اشک جاری شود امام حسین(ع) می‌بینند و بر حق افراد دعا می‌کنند.

حجت الاسلام نبئی با اشاره به اینکه جلسات امام حسین(ع) باید کاربردی شود، تصریح کرد: اگر کسی بتواند برود زیارت امام حسین(ع) اما نرود زیان کرده است، زائر به محض اینکه وارد کربلا شود 4 هزار ملک به استقبال وی می‌آیند و در برگشت نیز این ملائک زائر را تا منزل وی بدرقه می‌کنند.

وی ادامه داد: برپایی محافل امام حسین(ع) و زیارت ایشان از ثواب‌های زیادی برخوردار است بنابراین نباید جلسات و محافل امام حسین(ع) را کوچک بشماریم./203/880/ب1

ارسال نظرات