۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۵۵۷۳۰
امام جمعه سنقر:

راهبرد دشمنان اسلام، ایجاد تفرقه و خونریزی بین مذاهب اسلامی است

امام جمعه سنقر با اشاره به اینکه راهبرد دشمنان اسلام، ایجاد تفرقه و خونریزی و اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی است، گفت: جوامع اسلامی باید به صورت یک امت اسلامی واحد در آمده و در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنند.
حجت الاسلام مجید صفدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجتالاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سنقر عصر امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه این شهرستان ابراز داشت: ماه محرم برای کسب تقوا و معرفت نسبت به راه تقوا، ایمان و دینداری بسیار ماه مناسبی است.

امام جمعه شهرستان سنقر تصریح کرد: ماه محرم به ما تبعیت کامل از دین را می فهماند، برای اینکه رضای خداوند تبارک و تعالی را بدست آوریم باید مطیع محض اوامر خداوند سبحان باشم و از تمام نواهی حضرت حق پرهیز کنیم.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: اگر زندگی طیب و طاهر و در سایه الطاف حضرت حق در دنیا و آخرت را خواستار باشیم باید مطیع حضرت حق بوده و آنچنان که امام حسین(ع) برای اطاعت از خداوند همه چیز را در طبق اخلاص گذاشت، اگر لازم بود باید ما نیز همچون آن رت در راه دینداری و اطاعت از خداوند تبارک و تعالی عمل کنیم.

وی ادامه داد: عده ای از دشمنان خدا اراده کردند و از روز اولی که بشر خلق شد تلاش کردند که نور الهی را خاموش کنند و تا امروز هم این حرکت ادامه دارد اما اراده خدا مبنی بر این است که نور خود را بگستراند و کامل کند و سرتاسر عالم را از این نور متجلی سازد.

حجت الاسلام صفدری خاطرنشان کرد: نهضت عاشورا باید به قدری گسترش یابد که زمینه ظهور و گسترش فرهنگ مهدوی را فراهم آورد، نهضت عاشورا یک راز ماندگاری دارد که حاکی از سه عنصر ایمان، جهاد و مقاومت است که سرمنشأ همه قیامهای دینی و مذهبی است.

امام جمعه شهرستان سنقر اظهار داشت: امروز امام زمان (عج) از محبان اهل بیت انتظار دارد با مقاومت و تلاش برای بیداری اسلامی، زمینه ساز نهضت مهدویت و نجات بشر از هر گونه ظلم و فساد و تباهی باشند.

وی در ادامه افزود: جوامع اسلامی باید به صورت یک امت اسلامی واحد در آمده و در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کنند، راهبرد دشمنان اسلام ایجاد تفرقه و خونریزی و اختلاف افکنی بین مذاهب اسلامی است، ما باید هدف خود را در نقطه مقابل دشمنان قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: امروز اگر می بینیم داعش را آمریکا و اسرائیل پدید می آورند و حمایتهای همه جانبه از آنها صورت می دهند برای این است که مسلمان به دست مسلمان کشته شده و اسلام به دست مسلمانها نابود شود.

این مسؤول گفت: راه مقابله با داعش فقط و فقط اتحاد شیعه و سنی و جنگیدن در یک سنگر و در مقابل داعش است که خوشبختانه در جبهه های عراق و سوریه شاهد این امر هستیم که برادران شیعه و سنی در یک سنگر در مقابل داعشی هایی که خبر از اسلام و دین ندارند می جنگندند.

حجت الاسلام صفدری در پایان بیان داشت: تفاوت مذهب تأثیری در مقابله با دشمن مشترک ندارد و همگی باید متحد با هم عمل کنند تا دشمنان نا امید شده و با شکست روبرو شوند./202/857/ب1

ارسال نظرات