۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۵۵۷۵۲
استاد حوزه علمیه:

کشتار مسلمانان با برنامه ریزی صهیونیسم صورت می‌گیرد

استاد حوزه علمیه گفت: امروز هر مسلمانی که در جهان کشته می‌شود با هدایت و برنامه ریزی یهود و اسرائیل غاصب صورت می‌پذیرد.
کاردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین کاردان، استاد حوزه علمیه و خطیب مشهور، شامگاه 25 مهرماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به نقش یهود در به شهادت رساندن اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: یکی از عوامل پنهان در شهادت امام حسین(ع) نقش یهود است.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: بنی اسرائیل غاصب دو مرتبه بر روی زمین فساد و سرکشی خواهند کرد؛ امام صادق(ع) فرمودند: آن دو فساد، نخست مربوط به قتل امیرمومنان(ع) و امام حسن(ع) و سپس دسیسه برای به شهادت رساندن امام حسین(ع) بود که از سوی آنان طراحی و برنامه ریزی شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با بیان اینکه تاریخ گواه بر این مداعا است، عنوان کرد: خداوند متعال در زمان حضرت موسی(ع) از آنان پیمان گرفت که به تورات تمسک بجویند و از انجام گناه دوری کنند در حالی که چنین نکردند و معجزات الهی را نادیده گرفتند.

این خطیب مشهور با بیان اینکه شخصیت و خصوصیات آنان در ادوار مختلف بیانگر پستی طینتشان است، گفت: خداوند متعال به قوم یهود برتری و فصیلت داد اما آنان قدر این نعمت عظیم را ندانستند و از دست دادند این قوم بعد از حضرت موسی(ع) به سبب ایجاد انحرافات و آزار انبیا، مورد لعن پیامبران الهی قرار گرفتند.

حجت الاسلام کاردان تصریح کرد: یهود به پیامبر(ص) بسیار حسادت و لجاجت می‌ورزیدند و ایشان را آزار می‌دادند آنان قصد داشتند که پیامبر(ص) مطیع آنان شود نه آنها مطیع پیامبر، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: تا زمانی که شبیه یهود و نصاری نشوی و از آنان پیروی نکنی دست از تو برخواهند داشت.

وی افزود: قراردادی که بر سر مساله هسته‌ای با ایران منعقد شد تا تحریمها برداشته شود پس از گذشت زمانی طولانی افزون بر اینکه به وعده‌های خود عمل نکردند امروز ادعای آن را دارند که باید به حمایت ایران از حزب الله و سوریه و همچنین تسلیحات موشکی ایران بیشتر ملاحظه کنند تا تحریمها را بردارند در حالی که آنان نمی‌دانند ایران آل سعود و آل خلیفه نیست که از آنان اطاعت کند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به صفات یهود، گفت: آنان از میثاق خود برگشتند و تنها به خواسته خود عمل کردند و از روی تعصب به قرآن ایمان نیاورند خداوند در قرآن می‌فرماید: اینان با مومنان شدت عداوت را دارند؛ امروز هر مسلمانی که در جهان کشته می‌شود با هدایت و برنامه ریزی یهود و اسرائیل غاصب صورت می‌پذیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قوم بنی اسرائیل بسیار بزدل و ترسو ‌ هستند خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: آنها نمی‌توانند به شما ضرر مهمی برسانند و در حمله خود آنان شکست می‌خورند؛ جنگ 33 روزه حاکی از این مدعا است امروز ما باید با وعده‌های الهی نسبت به آنان برنامه ریزی سیاسی کنیم./202/813/ب1

ارسال نظرات